شناسهٔ خبر: 67279350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب تیم ملی اپه در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: ترکیب ۴ نفره تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه اپه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

صاحب‌خبر -

هادی صباغی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با اعلام کادر فنی اسلحه اپه تیم شمشیربازی کشورمان با ۴ بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان خواهد رفت که بر این اساس محمد اسماعیلی، بهنام بیگ، محمدرضا وثوقی و محمد رحیمی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

وی اظهار کرد: امروز ۳۱ خردادماه اردوی نهایی تیم ملی شمشیربازی کشورمان در اردبیل پایان می یابد و روز شنبه دوم خردادماه تیم ملی شمشیربازی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور کویت برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

صباغی با بیان اینکه اردوهای آمادگی تیم ملی شمشیربازی بزرگسالان کشورمان در رشته اسلحه اپه برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا در ۲ مرحله به میزبانی اردبیل برگزار شد، اضافه کرد: مرحله اول این اردو از روز شنبه پنجم خردادماه امسال تا روز جمعه ۱۱ خردادماه به مدت هفت روز و مرحله دوم و نهایی این اردو نیز دوباره از روز پنجشنبه ۲۴ خردادماه سال جاری تا روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه به مدت هشت روز در اردبیل برگزار شد.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون شمشیربازی با اشاره به حضور ۹ شمشیرباز در اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان، بیان کرد: در این اردوی آمادگی امیرحسین موشحی عصر، محمدرضا وثوقی و احمدرضا کنعانی از استان اردبیل، محمد برزگر و یاسین نوری از استان آذربایجان غربی، بهنام بیگ و محمدرضا خاک زار از استان یزد، محمد اسماعیلی از استان زنجان و محمد رحیمی از استان مازنداران حضور داشتند.

صباغی ادامه داد: این اردوی آمادگی زیر نظر صادق آرامش اصل از اردبیل و علی یوسفی از خراسان جنوبی برگزار شد.

وی با تقدیر از متولیان ورزش و مسئولان استان در برگزاری هرچه بهتر این اردوی آمادگی، گفت: اعتماد فدراسیون شمشیربازی به استان اردبیل جهت برگزاری اردوی تیم ملی شایسته تقدیر است و تلاش کردیم با میزبانی شایسته شرمنده ورزشکاران و افراد حاضر در این اردو نباشیم.

نظر شما