شناسهٔ خبر: 67279346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آخرین وضعیت از انتخاب سرمربی سایپا

باشگاه سایپا با سرمربی فصل اخیرش مذاکره جدیدی برای تمدید قرارداد انجام داده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال سایپا که طی سه فصل اخیر در لیگ برتر حاضر نبوده و عملکرد چندان خوبی هم در لیگ دسته اول نداشته، حالا به دنبال شروع سریع‌تر نسبت به همیشه برای حضور قدرتمند در فصل آینده است تا بتواند ناکامی‌های سالیان اخیرش را جبران کند و با انتخاب یک سرمربی کارآمد، برای صعود قدم بردارد.

سایپا در فصل اخیر با مهدی حسینی‌نسب کارش را شروع کرد، اما خیلی زود مجتبی سرآسیایی جانشین وی شد و در هفته‌های پایانی نیز دوباره حسینی‌نسب روی نیمکت این تیم نشست و حالا یکی از گزینه‌های این باشگاه برای ادامه همکاری به حساب می‌آید.

در اطلاعیه باشگاه سایپا پیرامون انتخاب سرمربی عنوان شده: «با تصمیم مدیریت باشگاه مذاکرات فشرده با 4 گزینه سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان به موازات هم پیش می‌رود تا در نهایت و پس از رسیدن به جمع‌بندی نهایی سرمربی جدید معرفی شود. مدیریت باشگاه همچنین در کنار 4 گزینه مورد نظر صبح روز چهارشنبه با مهدی حسینی‌نسب، سرمربی فصل گذشته نیز مذاکراتی داشته و از برنامه‌های وی برای هدایت تیم نیز مطلع شده است.»

در ادامه اطلاعیه باشگاه سایپا آمده: «طی روزهای گذشته پیرامون انتخاب گزینه نهایی سرمربیگری سایپا شایعاتی منتشر شده که بدینوسیله ضمن تکذیب آن موضوعات، اعلام می‌کنیم که پس از بررسی برنامه‌های 5 گزینه سرمربیگری و رسیدن به جمع بندی نهایی نام سرمربی منتخب از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما