شناسهٔ خبر: 67279294 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آخرین وضعیت بیماران بیمارستان قائم رشت

تسنیم

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ۵۷ بیمار که در بیمارستان‌های رشت بستری بودند پس از مداوا ترخیص شدند و ۵۳ بیمار نیز در سطح بیمارستان‌های رشت و حومه بستری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد تقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حریق در بیمارستان خصوصی قائم رشت در بامداد سه شنبه اظهار کرد: در زمان وقوع حریق ۱۴۲ بیمار در بیمارستان بستری بودند که ۱۵ نفر از بیماران قائم که حالشان خوب بود و یا برای عمل روز بعد آماده بودند، در همان لحظه ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲۷ نفر از بیماران بیمارستان قائم و مراجعان در تریاژ بیمارستان به بیمارستان‌های استان ارجاع و منتقل شدند، گفت: علاوه بر ترخیص سرپایی تعدادی از بیماران، ۵۷ بیمار بستری پس از مداوا ترخیص شده و ۵۳ بیمار نیز در سطح بیمارستان‌های رشت و حومه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری ۱۲ بیمار بیمارستان قائم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: سه تن از این بیماران حال وخیمی دارند و متاسفانه ۹ بیمار نیز جان خود را از دست داده بودند که علت فوت آن‌ها توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

نظر شما