شناسهٔ خبر: 67279163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

دپوی زباله به شاخصی منفی در توسعه گردشگری مازندران تبدیل شده است

ثریا هاشم‌پور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: دپوی زباله به شاخصی منفی در توسعه گردشگری مازندران تبدیل شده است و علی‌رغم پتانسیل‌های موجود در منطقه در جذب گردشگر تاثیر منفی دارد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی عصر چهارشنبه ۳۰خرداد ۱۴۰۳ در حاشیه سفر کاری یک روزه با استاندار مازندران و بازدید از طرح‌های صنعتی شهرستان بابلسر از زباله به عنوان یکی از چالش‌های حوزه گردشگری یاد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: دپوی زباله در کل چنگل‌ها، سواحل دریا و منابع طبیعی به شاخصی منفی در توسعه گردشگری مازندران تبدیل شده است و علی‌رغم پتانسیل‌های موجود در منطقه در جذب گردشگر تاثیر منفی دارد.

او بر همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع جمع‌آوری زباله و مدیریت پسماند تاکید کردو افزود: تمامی مجتمع‌های دولتی و خصوصی نیز ملزم به رعایت شیوه درست مدیرت پسماند شدند تا هر چه زودتر این مشکلات خاتمه یابد.

ایزدی با بیان اینکه گردشگری یک صنعت فرابخشی است؛ تصریح کرد: برای جذب گردشگر بیشتر به یک منطقه باید سطح خدمات آن منطقه از هر نظر توسعه یابد و این موضوع نیز نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به ویژه دستگاه‌هایی است که خدمات عمومی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما