شناسهٔ خبر: 67279021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کارشناس میزگرد صداوسیما یا سمپات کمپین پزشکیان! / ستاد پزشکیان اسپانسر برنامه بود؟

میزگردهای فرهنگی صداوسیما برای نامزدها یک به یک برگزار شد و سؤالات عجیب یکی از کارشناسان از نامزدها علامت سؤال بزرگی درباره هدف این میزگردها ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

کارشناس میزگرد صداوسیما یا سمپات کمپین پزشکیان! / ستاد پزشکیان اسپانسر برنامه بود؟

به گزارش تابناک، حسین انتظامی در میزگردهای به اصطلاح فرهنگی صداوسیما برای انتخابات ریاست جمهوری، سیاسی‌ترین سؤالات ممکن را از برخی نامزدهای غیر همسو پرسید. او نه تنها سؤال پرسید، که در برخی مواقع نامزدها را مورد تخطئه و تخریب تبلیغاتی قرار داد، در حالی که هدف اصلی این میزگردها پرسیدن سؤالات تخصصی برای آشنایی با برنامه‌های نامزدها بوده است.

در عین حال تابناک منتظر ماند تا سؤالات حسین انتظامی از مسعود پزشکیان نیز پرسیده شود تا شاید شائبه جهت‌دار بودن سؤالات او و اینکه این سؤالات دارای سؤگیری به نفع و علیه برخی نامزدها است رد شود، اما در کمال تعجب مشاهده شد سؤالات انتظامی نه تنها همچون سؤالات او از قالیباف و جلیلی، زاکانی یا حتی قاضی‌زاده هاشمی تند و نیش دار نبود، بلکه در عمل همچون یک پاسور قهار عمل کرد و در تمام سؤالات به پزشکیان پاس گل داد.

کافی است سؤالات انتظامی از جلیلی و قالیباف، قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی را بخوانید تا مشخص شود صداوسیما که وظیفه برگزاری عادلانه و منصفانه برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات را بر عهده داشته رسماً به کارزار انتخاباتی تخریب چهره‌های اصولگرا و رشد نامزد منتسب به اصلاحات بدل شده است.

انتظامی در سؤالی تخریبی اجرای حکم دو فعال توئیتری توسط قوه قضاییه را به قالیباف نسبت داد یا به دروغ یک رسانه را به حمایت از زاکانی متهم کرد و او را با طرح موضوع حجاب‌بان‌ها مورد حمله قرار داد. او در سؤال دیگری قاضی‌زاده هاشمی را متهم کرد قصد کناره‌گیری دارد و وقت او را گرفته است!

اما انتظامی وقتی از پزشکیان سؤال کرد، به وضوح لحن و محتوای سؤالاتش عوض شد و شاید بتوان گفت اگر قرار بود پزشکیان برای خودش سؤال طراحی کند شاید برای رفع اتهام سؤالاتی جدی‌تر طرح می‌کرد، اما انتظامی ترجیح داد نظر پزشکیان را درباره اتفاقاتی مانند اخراج اساتید، وضعیت بسته رسانه‌ها، حضور گسترده اتباع افغانستانی یا درباره گردن نگرفتن مشکلات توسط مسئولان در سال‌های اخیر سؤال کند. حالا باید از صداوسیما سؤال کرد که چگونه این برنامه بخشی از ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان شده و آیا ستاد پزشکیان تهیه کننده برنامه میزگرد فرهنگی بوده است؟

نظر شما