شناسهٔ خبر: 67278997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشکل تامین آب کارخانه فولاد جنوب کرمان رفع شد؛ زنجیره سنگ آهن تکمیل می‌شود

ایرنا- جیرفت- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: آب منطقه‌ای استان با تامین آب کارخانه فولاد جنوب کرمان شامل کنسانتره، گندله سازی و آهن اسفنجی موافقت کرد که هفته آینده مراحل ساخت این کارخانه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

مسلم مروجی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور تامین آب طرح ها و واحدهای صنعتی و معدنی جنوب کرمان با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان جلسه ای برگزار شد که حاصل آن هموار شدن مسیر پیشرفت و توسعه جنوب استان در این حوزه خواهد بود.

وی افزود: موضوع تامین آب برای کارخانه کنسانتره، گندله سازی و آهن اسفنجی در جنوب کرمان، یکی از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد که شرکت آب منطقه ای استان، با تامین آب این کارخانه عظیم در شهرستان جیرفت موافقت کرد.

مروجی فرد ادامه داد: محل این کارخانه در جاده جیرفت - بلوک و نزدیکی محلی قرار دارد که به زودی شهرک صنعتی شماره سه ساخته می‌شود و زمین این کارخانه هم به تازگی واگذار شده است.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی این کارخانه خط کامل کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی و به عبارتی زنجیره سنگ آهن در منطقه تکمیل می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اضافه کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان(١۵ همت) برای این کارخانه پیش بینی سرمایه گذاری شده است و هفته آینده مراحل ساخت آن آغاز می شود.

نظر شما