شناسهٔ خبر: 67278867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اردبیل:

ادبیات و گفتمان پزشکیان با اقبال عمومی مواجه شده است

اردبیل - ایرنا - رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اردبیل گفت: ادبیات و گفتمان پزشکیان در مسائل مبتلا به جامعه با استقبال افکار عمومی مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا جواد زنجانی در نشست خبری اظهار کرد: کشور به یکدستی قدرت و یک صدایی ادبیات گرفتار است و برای شکستن آن به صدای مردم نیاز داریم و برهمین اساس پزشکیان بارها اعلام کرده که من می‌خواهم صدای مردم باشم.

وی افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به دوره‌های قبل متفاوت و خاص بوده و معتقدیم با گشایش فضای سیاسی و گفتمان انتخابات، جامعه مدنی دوباره در کشور در مسیر احیا قرار گرفته است.

زنجانی با بیان اینکه در سایه این انتخابات ، جامعه مدنی و گفتمان مدنی به اجتماع بر می‌گردد، گفت: در این مقطع نظام بستری را برای مردم فراهم کرد و معتقدیم این فرصت معادله برد- برد است که حاکمیت از آن به عنوان پلی برای آشتی با ملت و مردم ، احیای مجموعه قوه مجریه مردمی و کاندیدای مردمی استفاده می‌کند.

وی پیروزی پزشکیان را زمینه ساز بازگشت امید به مردم ارزیابی کرد و افزود: پزشکیان بیش از آنکه به یک جریان خاص تعلق داشته باشد متعلق به مردم است او یک چهره ملی است خودش هم اقرار می‌کند که برای مردم آمده است.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اردبیل ابراز امیدواری کرد میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات، از همه دوره‌های همه پرسی ریاست جمهوری بالاتر باشد.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: ترکیب کاندیداهای راه یافته به رقابت انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، غیرقابل پیش‌بینی بود و از این بابت فعالان سیاسی، رسانه ای و افکار عمومی به نوعی در شوک ترکیب کاندیداها قرار گرفته است.

زنجانی بیان کرد: پزشکیان به وعده و شعارهای خود پایبند بوده و همواره هم مصداقی از بیانات امام علی (ع) را برای تحقق وعده‌ها ی خود بیان کرده و حتی اعلام کرده برای تحقق وعده‌های خود گردنم را گرو می گذارم.

وی اضافه کرد: پزشکیان درباره مسائل مهمی مانند FATF ، گشت ارشاد، رفع تحریم ، احیای برجام ، اصلاحات اقتصادی و طرح صیانت از فضای مجازی دیدگاه‌هایی دارد که مورد استقبال فعالان سیاسی، نخبگان، دانشجویان و نسل جوان قرار گرفته است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه حضور پزشکیان در رقابت‌ها با استقبال مردم مواجه شده است، اضافه کرد: به عنوان فردی که فضا و مسائل سیاسی را همیشه بررسی می‌کنم، کمتر تصور می‌کردم حضور یک کاندیدا این‌قدر در شور و شوق و آشتی مردم با صندوق و افزایش امید مردم موثر باشد.

زنجانی با بیان اینکه مسیر پیروزی پزشکیان از مشارکت مردم می‌گذرد، افزود: در روزهای اخیر مشارکت مردم و حضور جوانان، نخبگان و دانشجویان در عرصه انتخابات بیشتر شده و ارزیابی ما این است که اگر مشارکت مردم در این دوره از 50 درصد فراتر رود، پزشکیان در دور اول به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود.

رئیس ستاد پزشکیان در استان اردبیل در ادامه شایسته سالاری، کارشناس محوری، تعامل با دنیا، میانه روی در حل مسائل و چالش‌های اجتماعی، مدیریت منطقی بازار، تجارت و تولید و با هدف افزایش سرمایه ملی را از ارکان گفتمان پزشکیان عنوان کرد و گفت: برگ برنده آقای پزشکیان دیدگاه وی درباره طرح صیانت از فضای مجازی است که پنج کاندیدا موافق فیلترینگ هستند اما پزشکیان مخالف محدودسازی فضای مجازی و اینترنت است.

به گزارش ایرنا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران همزمان در سراسر کشور در روز هشتم تیر ماه برگزار خواهد شد و صلاحیت ۶ نامزد برای این رقابت تایید شده است.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است بیش از یک میلیون نفر از مردم استان اردبیل واجد شرایط رای دادن هستند.

نظر شما