شناسهٔ خبر: 67278781 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ممنوعیت برگزاری تجمع انتخاباتی در تهران بدون هماهنگی

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران گفت: برگزاری تجمع انتخاباتی در استان تهران بدون هماهنگی با فرمانداری‌ها، ممنوع است.

صاحب‌خبر -

ممنوعیت برگزاری تجمع انتخاباتی در استان تهران بدون هماهنگی فرمانداری‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران گفت: برگزاری تجمع انتخاباتی در استان تهران بدون هماهنگی فرمانداری‌ها ممنوع است.

محسن نایبی در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران افزود: ستاد‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری موظف به رعایت قانون و حفظ حرمت سایر رقبا هستند.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به وظایف ستاد امنیت انتخابات و همچنین وظایف ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها گفت: «امنیت» و «سلامت» انتخابات بر عهده مسئولان و «مشارکت» و «رقابت» در عرصه انتخابات نیز بر عهده ستاد‌های انتخاباتی است.

محسن نایبی افزود: بر اساس تجربیات برگزاری دو دوره انتخابات در ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را در این خصوص خواهیم کرد و ستاد‌های انتخاباتی نیز در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن اخلاق در انجام وظایف خود کوشا باشند. رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از فعالیت ستاد امنیت هم در حوزه فیزیکی و هم رصد تلاش‌های دشمن برای برهم زدن امنیت روانی جامعه و امنیت انتخابات خبر داد.

محسن نایبی با اشاره به اینکه برای تامین امنیت انتخابات در این دوره نیز برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده که این موضوع با کمک مردم محقق شود، افزود: در سنوات گذشته نیز مردم نقش کلیدی داشتند، اما تلاش داریم این نقش پررنگ‌تر باشد. معاون امنیتی استاندار تهران گفت: مردم هم در اجرا و هم ایجاد امنیت انتخابات سهیم و صاحب نقش هستند و امنیت امروز ما به واسطه حضور مردم در صحنه است. 

نظر شما