شناسهٔ خبر: 67278712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جریان‌های فرهنگی سیاسی بوشهر برای برپایی انتخاباتی باشکوه تلاش کنند

استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های مختلف، گروه‌ها و جریان‌های فرهنگی و سیاسی برای افزایش حضور در انتخابات ریاست جمهوری در استان تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

احمد محمدی‌زاده شامگاه پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در استان بوشهر همه امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در شهرها و روستاهای استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: در این راستا اخلالگران امنیت روانی مردم در فضای مجازی شناسایی و به دستگاه قضا و دادستان‌های استان معرفی می‌شوند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مساجد و اماکن مذهبی در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و مذهبی نقش مهمی دارند که لازم است در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در افزایش مشارکت مردم ایفای نقش فعال داشته باشند.

محمدی‌زاده ادامه داد: همچنین آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر در عرصه انتخابات پیش‌رو باید نقش‌آفرینی لازم داشته باشند.

وی افزود: ستاد مشارکت انتخابات با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری‌ها نیز باید در ۴۱ شهر استان بوشهر با محوریت فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال شود.

استاندار بوشهر نقش مهم شورای اطلاع‌رسانی در عرصه انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: اخلالگران امنیت روانی در فضای مجازی به ویژه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری، شناسایی و به دستگاه قضا و دادستان‌های استان معرفی می‌شوند.

محمدی‌زاده افزود: انتخابات ریاست جمهوری بدون شک با مشارکت حداکثری مردم برگزار و و در این عرصه اهداف دشمنان ناکام خواهد شد.

محمدی‌زاده رئیس جمهور منتخب در انتخابات هشت تیر ماه را ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی دانست.

وی بیان کرد: صدا و سیمای استان بوشهر با هدف ایجاد و تقویت شور انتخاباتی نسبت به راه‌اندازی تریبون آزاد اقدام کند.

وی یادآور شد: در هفته آینده مراسم‌های عید غدیر خم، چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، انتخابات ریاست جمهوری و روز خانواده و تکریم بازنشستگان با شکوه و عظمت خاصی در استان بوشهر برگزار می‌شوند.

محمدی‌زاده ادامه داد: در ارتبط با جشن‌های عید غدیر شهرداری‌های استان بوشهر باید علاوه بر آذین‌بندی شهرها و برپایی مراسم جشن غدیر در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری مردم نقش‌آفرینی کنند.

استاندار بوشهر با تأکید بر نقش مهم اتاق اصناف در فعال کردن کسبه در برپایی جشن‌های عید غدیر عنوان کرد: اصناف در برپایی جشن‌های غدیر و چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایفای نقش کنند.

محمدی‌زاده ادامه داد: ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های مساجد و قرآن در عرصه‌های عید امامت و ولایت و انتخابات هشتم تیر نقش‌آفرینی ویژه داشته باشند.
وی همچنین برگزاری چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در نقاط استان را مورد تأکید قرار داد.

نظر شما