شناسهٔ خبر: 67274118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهداف دشمنان را ناکام خواهد گذاشت

استاندار بوشهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری بدون شک با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود و اهداف دشمنان ناکام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: هفته آینده ۴ مراسم عید غدیر خم، چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، انتخابات ریاست جمهوری و روز خانواده و تکریم بازنشستگان و برای هر کدام برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

وی برگزاری جشن‌های عید غدیر در ۴۱ شهر استان بوشهر با مشارکت شهرداری‌ها را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: شهرداری‌های استان بوشهر باید ضمن آذین‌بندی شهرها و برپایی مراسم جشن غدیر باید در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری مردم نقش‌آفرینی کنند.

استاندار بوشهر با تأکید بر نقش مهم اتاق اصناف در فعال کردن کسبه در برپایی جشن‌های عید غدیر گفت: اصناف در برپایی جشن‌های غدیر و چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایفای نقش کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش مهم ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های مساجد و قرآن در عرصه‌های عید امامت و ولایت و انتخابات ۸ تیر اضافه کرد: مساجد و اماکن مذهبی در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و مذهبی نقش مهمی دارند که لازم است در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در افزایش مشارکت مردم ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر در عرصه انتخابات پیش‌رو باید نقش‌آفرینی لازم داشته باشند خاطرنشان کرد: ستاد مشارکت انتخابات با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری‌ها در ۴۱ شهر استان بوشهر با محوریت فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال شود.

استاندار بوشهر نقش مهم شورای اطلاع‌رسانی در عرصه انتخابات را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: کسانی که اهداف دشمن در فضای مجازی در راستای ناامیدی و حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات ۸ تیر دنبال می‌کنند مورد رصد و شناسایی قرار می‌گیرند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف فضای مجازی را رصد پایش می‌کنند تأکید کرد: اخلالگران امنیت روانی در فضای مجازی به ویژه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری، شناسایی و به دستگاه قضا و دادستان‌های استان معرفی می‌شوند.

وی در ادامه با تشکر از اقدامات انجام شده برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر ماه تصریح کرد: خدمات دستگاه‌های مختلف، گروه‌ها و جریانات فرهنگی و سیاسی برای افزایش حضور در انتخابات ریاست جمهوری درخور تحسین است.

استاندار بوشهر برگزاری چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در نقاط استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری بدون شک با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود و اهداف دشمنان ناکام خواهد شد.

محمدی‌زاده رئیس جمهور منتخب در انتخابات ۸ تیر ماه را ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی دانست و بیان کرد: صدا و سیمای استان بوشهر نسبت به راه‌اندازی تریبون آزاد اقدام کند.

وی با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر درخواست کرد ضمن برپایی جشن ویژه خانواده‌ها نسبت به تجلیل و تکریم بازنشستگان ادارات خود اقدام کنند.

نظر شما