شناسهٔ خبر: 67278629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری چهار مصدوم و یک کشته داشت

شهرکرد-ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در حوادث رانندگی در محور سفید دشت به فرخشهر، چهار نفر مصدوم و یک نفر جان باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مسعود مثنوی روز پنجشنبه افزود: این حادثه رانندگی براثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ و کفی تریلر خودروی بنز و همچنین واژگونی خودروی x33 در محور سفید دشت به فرخشهر رخ داد.

به گفته وی، پس از اعلام نیاز اورژانس ۱۱۵ برای رهاسازی و انتقال افراد مصدوم‌ به بیمارستان به دلیل تعداد بالای مصدومان، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با یک خودرو های آمبولانس و ست نجات به محل اعزام شدند.

مثنوی افزود: نیروهای امدادی پس از تثبیت و ایمن‌سازی صحنه حادثه، مصدومان را تریاژ و اقدامات کمک‌های اولیه را انجام دادند و مصدومان به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

وی گفت: همچنین خودروی آمبولانس هلال احمر با توجه به گزارش مردمی مبنی بر واژگونی خودروی x33 در سه کیلومتری محل حادثه اعزام شد و نیروهای‌ امدادی مصدوم این حادثه را پس از رهاسازی به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما