شناسهٔ خبر: 67278458 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تداوم تظاهرات در تل‌آویو علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» + فیلم

تهران- ایرنا- شهرک‌نشینان صهیونیست بار دیگر به خیابان‌های تل‌آویو آمده و علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، رسانه های رژیم صهیونیستی از برگزاری تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست در تل آویو خبر دادند و نوشتند که تظاهرات کنندگان در اعتراض به امضا نشدن توافق مبادله اسرا به خیابان آمده و علیه شخص نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه تندروی وی شعار دادند و خواستار سرنگونی این کابینه شدند.

این در حالی است که پیش از این نیز در «عسقلان» شهرک نشینان صهیونیست علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده و خواستار توافق با مقاومت برای آزادی اسرا شدند.

روز سه شنبه نیز در خیابان های اصلی شهر قدس اشغالی و هرتزلیا و تل آویو تظاهرات مشابهی برگزار شد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست و نظامیان کشته شده در نوار غزه، خواستار پایان جنگ در چارچوب توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

این خانواده‌ها تاکید کردند که ادامه جنگ منجر به کشته شدن شمار بیشتری از اسرا و نظامیان صهیونیست خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تظاهرات معترضان صهیونیست از شامگاه شنبه در تل آویو آغاز شد و سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که خانواده‌های اسرای صهیونیست و نظامیان کشته شده در نوار غزه خواستار پایان جنگ در چارچوب توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

پیشتر رئیس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه (۱۱ خرداد) ادعا کرد که رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد جدید برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا ارائه کرده و از طرفین خواست این فرصت را از دست نداده و بر سر این پیشنهاد به توافق برسند؛ پیشنهادی که شامل آزادی اسرای صهیونیست و بازسازی نوار غزه است.

بر اساس این طرح ادعایی، ابتدا یک آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار خواهد شد که در این بازه زمانی حماس و رژیم صهیونیستی برای یافتن راهی برای پایان جنگ مذاکره خواهند کرد. با این‌ حال، اگر مذاکرات بیشتر از ۶ هفته به طول انجامد، آتش‌بس موقت تا زمان حصول یک توافق نهایی برای پایان جنگ، تمدید خواهد شد.

نظر شما