شناسهٔ خبر: 67278376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتقای سلامت روانی دانش‌آموزان با برگزاری آزمون‌های نهایی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حذف مافیای کنکور یکی از ثمرات ارزشمند برگزاری آزمون‌های نهایی است که یقینا به آرامش روانی دانش‌آموزان منجر می‌‎شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، در بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون نهایی دانش‌آموزان گفت: حذف مافیای کنکور یکی از ثمرات ارزشمند برگزاری آزمون‌های نهایی است که یقینا به بهبود وضعیت موجود و آرامش روانی دانش‌آموزان منجر می‌شود.

 رضا ابراهیمی  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، در بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون نهایی دانش‌آموزان افزود: برگزاری آزمون‌های نهایی برای دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه به استحکام فکری و درسی آنان و در نهایت واقعی شدن میزان تاثیر ضریب هوشی برای ورود به دانشگاه‌ها می‌شود.

وی  همچنین گفت: حذف مافیای کنکور یکی از ثمرات ارزشمند برگزاری آزمون‌های نهایی است که یقینا به بهبود وضعیت موجود و آرامش روانی دانش‌آموزان منجر می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وضعیت برگزاری آزمون نهایی در حوزه‌های مختلف، با حضور و جهاد کادر اجرایی و تصحیح امکانپذیر است که خوشبختانه شاهد هستیم که با موفقیت در حال اجرا است افزود: دانش‌آموزان باید متوجه این موضوع باشند که مدرک تنها هدف اصلی نیست، بلکه هدف بالا بردن سطح آگاهی و دانش بوده و باید در این راستا تلاش داشته باشند.

وی د رپایان گفت: امیدواریم با تامین برخی کمبودهای موجود در حوزه‌های مختلف اجرا شاهد بالا رفتن کیفیت اجرایی آزمون‌های نهایی و در نتیجه سهولت در برگزاری این آزمون‌ها باشیم.

 

نظر شما