شناسهٔ خبر: 67278336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی:

انتخاب اصلح ضامن آینده روشن کشور است

سرهنگ ربیعی گفت: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح در آینده روشن کشور سهیم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «علی ربیعی» فرمانده گروه شهید حمزه صادقی مشهد ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت، حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو را ضروری دانست و اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، گامی بلند در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

وی ولایتمداری و مردمداری را از ویژگی‌های شاخص رئیس جمهور آینده کشور برشمرد و افزود: رئیس جمهور به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی یک کشور باید مدافع منافع ملت باشد و همواره در جهت رفع مشکلات کشور تلاش کند.

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی مشهد با تاکید بر اینکه دولت جدید باید راه شهدای خدمت را ادامه دهد، تصریح کرد: دولت جدید با تکیه بر توان و تعهدات خود و با همراهی ملت شریف ایران، وظیفه دارد که راه شهدای خدمت را ادامه دهد و پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.
سرهنگ ربیعی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو، آینده‌ای درخشان برای کشور رقم خواهد زد، بیان داشت: ضروری است با انتخاب آگاهانه، فردی را به‌عنوان نماینده کشور انتخاب کنیم که تخصص‌های لازم را برای حل مشکلات و معضلات را داشته باشد.

وی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را عامل اصلی مشروعیت بخشیدن به نظام سیاسی کشور دانست و خاطرنشان کرد: این حضور پرشور می‌تواند به تقویت وحدت و انسجام ملت ایران در عرصه ملی کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

نظر شما