شناسهٔ خبر: 67278273 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بهترین مقاصد برای جشن‌های تابستانی اروپا

استکهلم سوئد، استون‌هنج انگلستان، اسلوی نروژ، ریگای لتونی‌، بارسلونای اسپانیا و ریکیاویک ایسلند بهترین مقاصد اروپایی برای جشن‌های نیمه تابستان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، تابستان که با روزهای طولانی مشخص می‌شود، زمانی برای برپایی جشن‌ها در اروپا است. دلیل مشخصی برای این امر وجود ندارد، اما فرهنگ عامه آن را به سنت‌های کشاورزی و برداشت محصولات مرتبط می‌کند تا تشکری از خورشید برای یک سال پربار باشد. جشن‌های امروزی هنوز هم ریشه در افسانه‌های محلی دارند و استکهلم سوئد، استون‌هنج انگلستان، اسلوی نروژ، ریگای لتونی‌، بارسلونای اسپانیا و ریکیاویک ایسلند بهترین مقاصد اروپایی برای مشارکت در این جشن‌های تابستانی محسوب می‌شوند.

بهترین مقاصد سفر به اروپا در نیمه تابستان

جشن‌های نیمه تابستان بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ و سنت‌های سوئد است و با تزئین خانه‌ها و پای‌کوبی در اطراف مایپول‌ها برای جشن گرفتن فصل باروری آغاز می‌شود. مایپول تیرک بلندی است با گل و گیاه تزئین شده و پارچه‌های رنگی نوارمانندی از آن آویزان است. استکهلم بیست‌ویکم ژوئن میزبان چندین رویداد عمومی با این مضامین و موسیقی‌های محلی در نیمه تابستان است.

بهترین مقاصد اروپایی برای جشن‌های تابستانی

استون‌هنج پنج‌هزارساله انگلستان هرچند مقصدی بعید برای جشن گرفتن نیمه تابستان به نظر می‌رسد، اما یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید محسوب می‌شود، چراکه سنگ‌های باستانی آن در هر دو انقلاب تابستانی و زمستانی با خورشید هم‌سو می‌شوند و منظره‌ای جادویی را به وجود می‌آورند. جشن نیمه تابستان استون‌هنج بیست‌ویکم ژوئن است.

اسلوی نروژ نیمه تابستان را با مهمانی‌های فضای باز و سوزاندن یک مجسمه قابل اشتعال در آب‌های آبدره‌های سوکربیتن برگزار می‌کند. یدل‌خوانی (نوعی آواز خاص سریع بم و زیر)، تاج گل‌سازی، اسب‌دوانی و کالسکه‌سواری از دیگر مراسم جشن میانه تابستان اسلو است که بیست‌وسوم ژوئن برگزار می‌شود.

بهترین مقاصد اروپایی برای جشن‌های تابستانی

جشن میانه تابستان در ریگای لتونی امسال در بیست‌وسوم تا بیست‌وچهارم ژوئن به‌صورت شبانه برگزار می‌شود و شامل مراسم شادی‌بخشی با موسیقی زنده است که طبیعت را گرامی می‌دارد. همچنین مردم محلی از برگ‌های بلوط و گل‌های وحشی تاج گل می‌سازند و آتش روشن می‌کنند.

جشن میانه تابستان در سراسر کاتالونیا از غروب بیست‌وسوم ژوئن تا روز بعد، به‌عنوان جشن سنت جوآن برگزار می‌شود و نمادهای آن آتش، آب و گیاهان است. آسمان بارسلونا نیز در طول شب میزبان آتش‌بازی است و در خیابان‌های آن آتش روشن می‌شود. ساحل بهترین مکان برای حضور در طول جشن‌های بارسلونا است.

جشنواره انقلاب تابستانی در ریکیاویک از بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم ژوئن برگزار می‌شود و تنها یک جشنواره موسیقی نیست، بلکه یک مهمانی در چشمه‌های زمین‌گرمایی است و شامل گشت‌وگذار در شگفتی‌های طبیعی ایسلند و به‌اشتراک‌گذاری داستان‌های باستانی در طول مسیر می‌شود.

بهترین مقاصد اروپایی برای جشن‌های تابستانی

نظر شما