شناسهٔ خبر: 67278027 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نگاهی بر حواشی میزگرد فرهنگی، انتخابات؛

سقوط فرهنگ در میزگرد فرهنگی انتخابات/ واکنش فعالین دانشجویی و کاربران چیست؟

حواشی رفتار محمد فاضلی با افراد حاضر در گفتگو به خصوص اسفندیاری و پزشکیان، بسیار جنجال به پا کرد، خبرنامه دانشجویان ایران در این گزارش به واکنش‌ فعالین و کاربران خواهد پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ماجرای هیاهو در میزگردفرهنگی از آنجا آغاز شد که در جریان برگزاری برنامه با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشاورینش، اسفندیاری یکی از کارشناسان این برنامه در سوالی خطاب به پزشکیان گفت: دکتر فاضلی که کنار شما هستند عضو هیأت علمی پیمانی دانشگاه شهید بهشتی بودند، طبق مقررات عضو هیأت علمی عضو پیمانی نه می‌تواند مأمور باشد نه خارج از دانشگاه سمت بگیرد.

ایشان در ریاست جمهوری و وزارت نیرو سمت داشتند و طبق گفته رئیس دانشگاه و مدیرگروه دو سال مراجعه و حضور در دانشگاه نداشتند، ۸ سال دوره پیمانی‌شان طول کشیده اخراج شدند! چه الم شنگه‌ای در دانشگاه‌ها و رسانه‌ها راه انداختند. ۹۰ هزار عضو هیأت علمی داریم، به خاطر ۵ نفر حیثیت آموزش عالی ما را خدشه‌دار کردند. این‌ها بازی سیاسی است، مقهور بازی‌های سیاسی نشوید.

این برش، شروعی بود بر التهاب و به پایان رسیدن برنامه، حواشی رفتار محمد فاضلی با افراد حاضر در گفتگو به خصوص اسفندیاری و پزشکیان، بسیار جنجال به پا کرد، خبرنامه دانشجویان ایران در این گزارش به واکنش‌ فعالین و کاربران خواهد پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما