شناسهٔ خبر: 67277848 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

قتل هولناک فعال فضای مجازی در مشهد + عکس مقتول | حمله مردان نقابدار به مقتول با اسلحه، شمشیر و قمه

راننده جوان وقتی درون خودرویش هدف گلوله قرار گرفت، از دست مهاجمان گریخت اما در نهایت با ضربات هولناک شمشیر و قمه جانش را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، عقربه‌های ساعت از ۲۳ شب بیست و نهم خرداد عبور کرده بودند که ناگهان گانگسترهای مسلح سوار بر یک دستگاه پژو پارس خاکستری وارد خیابان امیرآباد در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد شدند و چشم به پرایدسوارانی دوختند که آن‌ها نیز در محل حضور داشتند.

طولی نکشید که با صدای شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای، اهالی محل وحشتزده از خانه‌های‌شان بیرون آمدند و با صحنه دلهره‌آوری روبه‌رو شدند که در خیابان رخ داده بود. راننده پراید که هدف شلیک‌های وحشتناک قرار داشت، پدال گاز را فشرد تا به همراه سرنشین خودرو که دوستش بود، از محل درگیری فرار کند، ولی پژوسواران در سیاهی شب به تعقیب پرایدسواران پرداختند. دامنه تعقیب و گریز به بولوار شهید عباسپور کشید اما تیراندازان نقابدار دست‌بردار نبودند و همچنان با ویراژهای ترسناک تلاش می‌کردند خودروی پراید را متوقف کنند.

دقایقی بعد در حالی پرایدسواران به ابتدای خیابان مشعل رسیدند که پژوسواران مقابل اداره گاز موفق شدند در یک برخورد فیزیکی خودرو پراید را متوقف کنند. در همین حال سرنشینان مسلح پژو این بار شمشیر و قمه به دست گرفتند و به سوی پرایدسواران هجوم بردند. آن‌ها در تاریکی شب فقط راننده پراید را هدف ضربات هولناک خود قرار دادند و او را خون‌آلود در محل رها کردند.

قتل هولناک فعال فضای مجازی در مشهد + عکس مقتول | حمله مردان نقابدار به مقتول با اسلحه، شمشیر و قمه

با فرار افراد مسلح، رانندگان عبوری و اهالی خیابان مشعل با امدادگران اورژانس تماس گرفتند و بدین ترتیب پیکر غرق در خون راننده پراید به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد انتقال یافت، اما تلاش کادر درمان برای نجات این جوان حدود ۳۷ ساله بی‌نتیجه ماند و او بر اثر عوارض ناشی از این جنایت وحشتناک جان خود را از دست داد.

هنوز دقایقی به ساعت ۲۴ شب باقی مانده بود که ماجرای این حادثه هولناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام شد. بات وجه به اهمیت و حساسیت این جنایت شبانه، بلافاصله قاضی محمودعارفی راد، ضمن صدور دستوراتی برای حفظ صحنه جنایت، خود نیز عازم مرکز درمانی شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

جسد مربوط به جوانی به نام محمدجلیل یارجو بود که آثار جراحت روی پیکر وی دیده می‌شد. لحظاتی بعد، با روشن شدن ماجرای تیراندازی که از خیابان امیرآباد آغاز شده بود، مقام قضایی نیز در کنار گروه تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد به طرف صحنه درگیری و محل وقوع جنایت حرکت کرد.

قتل هولناک فعال فضای مجازی در مشهد + عکس مقتول | حمله مردان نقابدار به مقتول با اسلحه، شمشیر و قمه

پراید ۱۱۱ مقتول که در حاشیه بولوار شهید عباسپور رها شده بود، در حالی با دستور قضایی مورد بازرسی‌های دقیق قرار گرفت که آثار خون زیادی درون آن وجود داشت. از سوی دیگر، قاضی عارفی‌راد فرضیه جنایت در پی شرارت و اختلافات قبلی را زیر ذره‌بین تحقیقات قضایی برد و دستورات ویژه‌ای را برای ردیابی عاملان این جنایت وحشتناک صادر کرد چراکه مقتول از افراد شناخته‌شده محلی بود و در فضای مجازی نیز فعالیت داشت.

بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سروان اسماعیل عظیمی مقدم (افسر پرونده) بررسی‌های تخصصی را در این باره آغاز کردند و با سرنخ‌های مهمی که در دست دارند، رصدهای اطلاعاتی را برای دستگیری عاملان فراری این جنایت ادامه می‌دهند.

نظر شما