شناسهٔ خبر: 67277742 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مبنای همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات قانون و رعایت اصل بی طرفی است

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در جلسه ستاد انتخابات که با حضور اعضای کمیته‌ها و نمایندگان ستاد‌های نامزد‌ها برگزار شد، گفت: مبنای همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات قانون و رعایت اصل بی طرفی است. رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در جلسه ستاد انتخابات که با حضور اعضای کمیته‌ها و نمایندگان ستاد‌های نامزد‌ها برگزار شد، گفت: مبنای همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات قانون و رعایت اصل بی طرفی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، حسن ناهیدی ضمن قدردانی از تمام کسانی که برای مشارکت حداکثری تلاش می کنند، افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری است.

 ناهیدی تصریح کرد: محور موضوعات ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری علاوه بر رعایت الزامات قانونی، ارائه عملکرد و رزومه و برنامه های نامزدها برای آینده باشد. 

وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور اقشار مختلف مردم در استان با سلامت کامل و مشارکت حداکثری برگزار شد و این حماسه حضور دوباره در انتخابات ۸ تیرماه تکرار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان افزود: در بیش از ۱۵۰۰ نقطه سیار و ثابت برگزاری انتخابات، مقدمات استقرار زیرساخت های لازم و تمهیدات پیش بینی شده است تا انتخابات با سلامت و امنیت کامل و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

ناهیدی بیان کرد: زیرساخت های فیبر نوری در استان با تلاش مدیران تقویت شد و اکنون بیش از صدها کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است که علاوه بر فراهم سازی بستر توسعه استان بر ارتقا روند انتخابات نیز موثر است.

وی ادامه داد: تعرفه های مورد نیاز وارد استان شده است و تا قبل از برگزاری انتخابات به تناسب جمعیت واجد شرایط رأی در شهرستان ها توزیع می شود.

ناهیدی گفت: به دلیل حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری با هماهنگی شورای نگهبان و هیات های اجرایی و با افزوده شدن شورای بخش و استان و دادگستری و دادستان این پروسه تکمیل شد .

وی نتیجه انتخابات را خواست و اراده ملت و یک احساس تکلیف دانست و گفت: حضور حداکثری در عرصه بین المللی برای نظام و کشور اقتدار ایجاد می کند.

در این جلسه آخرين هماهنگی ها در راستای امنیت انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری، تامین تجهیزات و ملزومات،تولید محتوا و انعکاس عملکرد امیدآفرین نظام و دولت به صورت گسترده، پیگیری برگزاری میزگرد نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه، دعوت از نامزدها برای حضور در استان و... گزارش کمیته ها و پیشنهاداتی از سوی نمایندگان ستاد نامزدها مطرح شد.

انتهای پیام

نظر شما