شناسهٔ خبر: 67272284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخابات ۱۴۰۳ در ۱۵۰۰ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: انتخابات ۱۴۰۳ در ۱۵۰۰ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حسن ناهیدی امروز در ستاد انتخابات استان خراسان شمالی اظهار داشت: در بیش از 1500 نقطه سیار و ثابت برگزاری انتخابات، مقدمات استقرار زیرساخت های لازم و تمهیدات پیش بینی شده است تا انتخابات با سلامت و امنیت کامل و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی افزود: زیرساخت‌های فیبر نوری در استان با تلاش مدیران تقویت شد و اکنون بیش از صدها کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است که علاوه بر فراهم سازی بستر توسعه استان بر ارتقا روند انتخابات نیز موثر است.

معاون ادامه داد: تعرفه های مورد نیاز وارد استان شده است و تا قبل از برگزاری انتخابات به تناسب جمعیت واجد شرایط رأی در شهرستان‌ها توزیع می شود.

ناهیدی گفت: به دلیل حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری با هماهنگی شورای نگهبان و هیات های اجرایی و با افزوده شدن شورای بخش و استان و دادگستری و دادستان این پروسه تکمیل شد.

وی نتیجه انتخابات را خواست و اراده ملت و یک احساس تکلیف دانست و گفت: حضور حداکثری در عرصه بین المللی برای نظام و کشور اقتدار ایجاد می‌کند.

به گزارش تسنیم در این جلسه آخرین هماهنگی‌ها در راستای امنیت انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری، تامین تجهیزات و ملزومات، تولید محتوا و انعکاس عملکرد امیدآفرین نظام و دولت به صورت گسترده، پیگیری برگزاری میزگرد نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه، دعوت از نامزدها برای حضور در استان و... گزارش کمیته‌ها و پیشنهاداتی از سوی نمایندگان ستاد نامزدها مطرح شد.

انتهای پیام/311

نظر شما