شناسهٔ خبر: 67277497 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

سرعت غیرمجاز بیشترین تخلف وسایل نقلیه در جاده های خراسان شمالی

صاحب‌خبر -

بیشترین تخلفی که در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شده، سرعت غیرمجاز است.

سرعت غیرمجاز بیشترین تخلف وسایل نقلیه در جاده های خراسان شمالی
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بیشترین تخلفی که در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شده، سرعت غیرمجاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد مشتری اظهار کرد: سال گذشته با افزایش تصادف ها در محورهای خراسان شمالی مواجه بودیم و طبق گزارش های دوربین های ثبت تخلف مرکز مدیریت راه های استان، سرعت غیرمجاز، بیشترین تخلف خودروها بوده است.

وی ادامه داد: کاهش تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های استان به اعمال محدودیت سرعت از محور فاروج تا جنگل گلستان نیاز دارد و در این زمینه، جلساتی را با پلیس راه برگزار کرده ایم.

مشتری گفت: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت کارگاه های پیمانکاران در جاده ها از یکم تا هشتم تیر ماه محدود می شود.

وی به آمادگی این اداره کل برای سفرهای تابستانی نیز اشاره و بیان کرد: خط کشی، آشکارسازی، اجرای روشنایی نقطه ای، درزگیری، لکه گیری و نگهداری رویه محورها، نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و اجرای شیار لرزاننده از جمله اقدامات برای سفرهای تابستانی است.

حامد معروف، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم گفت: رفع ۱۶ نقطه پرحادثه مصوب ابلاغی سال ۱۴۰۱ بوده است که سال گذشته هشت نقطه پرحادثه برطرف شد و هشت نقطه باقی مانده ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود تیر ماه امسال پنج نقطه به طور کامل رفع شود.

مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم اظهار کرد: هلال احمر، اورژانس، راهداری و پلیس راه برای آغاز سفرهای تابستانی آمادگی کامل داشته باشند تا شاهد سفری ایمن همراه با کاهش تصادف های جاده ای باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

برچسب‌ها:

نظر شما