شناسهٔ خبر: 67328203 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در پی انجام عملیات اجرایی شاخه غربی یادگار امام (ره) شهروندان از مسیر‌های جایگزین تردد کنند

ائمه جماعات منطقه ۱۰ به همراه جمعی از مدیران شهری از پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام (ره) بازدید کردند و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محدوده تشریح شد.

صاحب‌خبر -

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ اسماعیل عربلو معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ با اشاره به اهمیت اجرای پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام (ره) گفت: این پروژه به عنوان پروژه‌ای فرا منطقه‌ای از سال گذشته در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و کارگاه‌های عمرانی آن به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در همین راستا و به منظور اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص عملیات عمرانی و انسداد انتهای جنوبی بزرگراه یادگار امام و معابر منتهی به میدان جی، معتمدین، هیئت امنا و ائمه جماعات محلات منطقه ۱۰ از پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام بازدید کردند.

در ادامه این بازدید امیر عزیزی فر سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰، ضمن اعلام ممنوعیت‌های تردد در محدوده بزرگراه یادگار امام بیان کرد: دسترسی خیابان‌های مالک اشتر و شهید دستغیب به بزرگراه یادگار امام (ره) مسدود و خیابان مالک اشتر در جهت غرب به شرق یک‌طرفه شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به بزرگراه یادگار امام (ره) (شمال) دور برگردان غرب به غرب در خیابان امام خمینی (ره) احداث شده است.

عزیزی فر تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده شهروندانی که از جنوب منطقه قصد دسترسی به بزرگراه یادگار امام (ره) را دارند می‌توانند از خیابان قزوین و بزرگراه شهید آیت الله سعیدی به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند، همچنین شهروندان شمال منطقه نیز با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته می‌توانند از بزرگراه‌های محمدعلی جناح، شهید آیت الله سعیدی، شهید نواب صفوی، خیابان آزادی و میدان آزادی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

 سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ گفت: امیدواریم با سرعت گرفتن اقدامات در پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام (ره) شاهد رفع معضل ترافیکی غرب شهر تهران باشیم.

 

نظر شما