شناسهٔ خبر: 67277457 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت دهه امامت و ولایت درسردشت

مراسم گرامیداشت دهه امامت و ولایت درسردشت برگزارشد.

صاحب‌خبر -

گرامیداشت دهه امامت و ولایت درسردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرکز آموزشی دانشگاه امام علی (ع) در ویژه برنامه دهه امامت و ولایت که در سالن شهدای هفت تیر سردشت برگزارشد، با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها و دیگر کشور‌های مستکبر در حال قتل عام مردم غزه و فلسطین هستند،گفت: اسرائیل غاصب به دنبال بهانه‌ای بود که ملت فلسطین و غزه را آواره دیگرکشور‌ها کند و امروز به عینه شاهد این تلاشهای مذبوحانه از سوی اسرائیلی‌های غاصب هستیم اما به اذن خداوند متعال هرگز چنین نخواهد شد و شکست واقعی نصیب اشغالگران قدس خواهد شد.

محمد اسدزاده افزود:یکی از وسائل و ابزاری که دشمنان اسلام با آن اسلام و جامعه اسلامی را مورد هجمه و یورش قرار می‌دهند مسئله بی حجابی و بی عفتی است که دشمن با این وسیله فرهنگ و عقیده مسلمانان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فرماندار شهرستان سردشت هم در این مراسم گفت: جشنهای دهه امامت و ولایت موجب افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سواد دینی شهروندان می شود.

باباخان اسکندری، با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین به معنای آن است که دستگاههای اجرایی مردم را در جریان کار‌های انجام شده در بخشهای مختلف قرار دهند.

اسکندری، همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است، باید همه مدیران تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم به کار گیرند.

وی افزود: تمام دستگاههای اجرایی ملزم به انعکاس عمکرد دولت هستند و حضور در بین مردم و بررسی مسائل آنها از جمله وظایف قطعی مدیران است.

 اسکندری اضافه کرد: انتخابات یک آزمون و امتحان مهم برای همه دلسوزان است و حتی به فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به همه‌ ایرانیان و حتی کسانی که انقلاب را نمیخواهند باید در انتخابات شرکت کنند و شرکت در انتخابات یعنی دست رد زدن بر سینه‌ دشمنان و بد خواهان ملت و هر کسی وطن خود را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند و فرد صالح و اصلح را انتخاب کند.

نظر شما