شناسهٔ خبر: 67277450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حجت الاسلام ابوترابی فرد:

مردم با افزایش مشارکت در انتخابات خلق قدرت می‌کنند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: از حوزه‌های تعیین کننده در خلق قدرت، افزایش سطح مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه استانداری تهران، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان مساله اول در حوزه انتخابات را مشارکت بالا و موضوع مهم دوم را انتخاب بهترین فرد برای مدیریت دستگاه اجرایی می‌دانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران در ادامه به تصویب پخش اذان در دستگاه‌های اجرایی و دولتی و مساجد در هنگام وقت شرعی اشاره کرد و افزود: این اقدام سبب می‌شود مردم و شهروندان از اوقات شرعی مطلع شده و شاهد گسترش فرهنگ و مشارکت حداکثری در صفوف نماز جماعت باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مهم‌ترین هسته نهاد اجتماعی جامعه خانواده است، ادامه داد: استحکام فکری، اعتقادی سبب می‌شود خانواده‌هایی در تراز اسلامی داشته باشیم.

به گفته وی، در این راستا عمده فعالیت‌های مسوولین در همه حوزه‌ها و گام‌هایی که در نظام اسلامی و عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بر می‌دارند باید در خدمت سلامت خانواده و شکل گیری جامعه‌ای در تراز فرهنگ اسلامی باشد.

مردم با افزایش مشارکت در انتخابات خلق قدرت می‌کنند

نظر شما