شناسهٔ خبر: 67277403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس تبلیغات اسلامی مشگین شهر:

حضور مردم پای صندوق‌های رای تجلی مردم‌سالاری است

مشگین شهر_ رئیس تبلیغات اسلامی مشگین شهر گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای تجلی مردم‌سالاری و نشان دهنده قدرت و اقتدار ملی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام صادق صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای تجلی مردم‌سالاری است و نشان‌دهنده قدرت و اقتدار ملی است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود مهر تاییدی بر عملکرد مسئولان خواهند زد، خاطرنشان کرد: نتیجه رای مردم می‌تواند مشخص کند که در آینده چه سرنوشتی در انتظار کشور است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات بیان کرد: انتخابات، بنیان دموکراسی است و با شرکت در انتخابات، شهروندان نقش فعال در تعیین سرنوشت کشور خود ایفا کرده و به تحقق حکومت مردم بر مردم کمک می‌کنند.

حجت الاسلام صمدی ادامه داد: دموکراسی زمانی قوی و پایدار می‌ماند که اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند و نظرات و دیدگاه‌های مختلف در فرآیند تصمیم‌گیری لحاظ شود.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات حس تعلق خاطر و مشارکت اجتماعی را در میان افراد جامعه تقویت می‌کند و این امر سبب افزایش انسجام اجتماعی و همبستگی میان افراد می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی بر لزوم احساس مسئولیت مردم نسبت به سرنوشت فردی و جمعی خویش تاکید کرد و گفت: مشارکت افراد در پای صندوق‌های رای از حقوق اولیه هر مسلمانی به حساب می‌آید بنابراین باید با حضور گسترده و انتخاب اصلح دشمنان نظام اسلامی را مایوس کرده و سرنوشت کشورمان را به بهترین شکل ممکن رقم بزنیم.

نظر شما