شناسهٔ خبر: 67277400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر کشور:

جوانی جمعیت یکی از نیازهای فوری و مهم کشور است

شقایق ابراهیمی

وزیر کشور گفت: جوانی جمعیت یکی از نیازهای فوری و مهم و دغدغه کشور است که در دستور کار رئیس جمهور شهید قرار داشت.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی ۳۱ خرداد در آیین اهدای زمین به خانواده های خوش جمعیت استان مرکزی در شهر جدید امیرکبیر اظهار کرد: امروز یکی از وعده های دیگر رئیس جمهور شهید در حوزه مسکن و جوانی جمعیت دنبال می شود، یکی از خصوصیات شهید رئیسی این بود که برای هیچ کاری نمی گفتند «نمی توانیم یا نمی شود» بلکه برای هر کاری تلاش لازم را انجام می‌دادند و در آن راه گام بر می‌داشتند.

وی تصریح کرد: در ۸ سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که گفته می شد حتی مشکل آب کشور هم بدون حل مسائل ما با آمریکا درست نمی شود اما این باور ۱۰۰ درصد غلط و شرک آلود بود.

وحیدی با بیان اینکه شهید جمهور پروژه های مختلفی از جمله در حوزه مسکن را در این شرایط آغاز کردند، گفت: به گفته وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در کشور آغاز شده است. این کار در دو سال اول دوره نخست دولت سیزدهم صورت گرفت که کاری شگفت انگیز بود، در حالی که مسکن مهر در دوره دوم دولت وقت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مسکن یکی از نیازهای ضروری مردم است و تامین مسکن برای افراد نیازمند کاهش بار بر دوش دولت است و امروز خوشبختانه تحویل مسکن در سراسر کشور انجام می شود.

وحیدی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: امیدواریم در آستانه انتخابات جدید، رئیس جمهوری انتخاب شود که با شدت راه شهید جمهور را ادامه دهد و نیاز مردم به مسکن و جوانی جمعیت به عنوان ۲ عنصر مهم قدرت رفع شود.

انتهای پیام

نظر شما