شناسهٔ خبر: 67277344 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد:

درختواره دوره‌های مهارتی و کاربردی حوزه‌های علمیه تصویب شد

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه گفت: درختواره دوره‌های مهارتی و کاربردی حوزه‌های علمیه تصویب شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدحسن زنگویی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درختواره دوره‌های مهارتی و کاربردی یک سند بالادستی برای دوره‌های آموزشی است که ما مجاز هستیم به صورت کوتاه مدت برگزار کنیم.

وی گفت: بر اساس این سند راهبردی جامع، آموزش‌های مهارتی و کاربردی در هشت عرصه آموزش، پژوهش، تهذیب و تربیت، تبلیغ، بین‌الملل، سیاسی و اجتماعی، مدیریت و هنر، رسانه و فضای مجازی ارائه می‌شود.

به گفته وی، در این سند ۶۰۰ کارگاه آموزشی، ۹۷ عنوان کلی آموزش‌ها و ریز موضوعات زیادی تعریف شده است.

حجت‌الاسلام زنگویی در خصوص تصویب و ابلاغ این سند گفت: برای تصویب درختواره دوره‌های مهارتی و کاربردی نظرات اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه و مدیر حوزه‌های علمیه دریافت شده و مراحل تصویب آن سپری شده و منتظر ابلاغ این سند توسط شورای گسترش حوزه‌های علمیه یا شورای عالی حوزه‌های علمیه هستیم.

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه افزود: دوره‌های این مرکز به صورتی مهارتی و با موضوعات طلبگی و آخوندی برای طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه تعریف شده و دوره‌های مربوط به خانواده طلاب و اساتید به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه واگذار شده است.

نظر شما