شناسهٔ خبر: 67277311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بدترین اشتباه یک کمپین انتخاباتی

بی‌فرهنگی در میز فرهنگی

ترک جایگاه محمد فاضلی، مشاور مسعود پزشکیان در میزگرد فرهنگی تبدیل به بدترین اقدام برای یک کمپین انتخاباتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرهیختگان نوشت: ماجرای خشم عجیب دکتر فاضلی از یک سوال در میزگرد فرهنگی رقابت‌های انتخاباتی همه فضای سیاسی ایران را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرا را تقریبا همه می‌دانند و واکنش‌های گسترده‌ به آن هم طبیعی بود. از حیث تحلیل کارزار انتخاباتی و تلاش کمپین‌ها برای جمع‌آوری رای آن هم در انتخاباتی که هنوز همه کاندیداهای اصلی تنها نصف رای مورد نیاز را جمع آوری کرده‌اند، اشتباهات اعضای اصلی ستاد و بازیگران کمپین هزینه زیادی دارد.

فارغ از اینکه سوال کارشناس برنامه درست بود یا نه، و فارغ از اینکه این سوال مصداق دخالت در امور شخصی بود یا یک پنهان‌کاری بزرگ، عصبانیت جناب فاضلی کار مسعود پزشکیان را سخت کرد. روند جذب رای پزشکیان با سرعت اندکی رو به رشد بود ولی عصبانیت فاضلی و پرتاب هر چیزی که در اختیارش بود، حامیان پزشکیان را به موضع انفعال برد. آنها در چند ساعت اخیر دو کار کردند: دفاع از خشم فاضلی در موضع شرافت و فشار به پزشکیان برای اقدام رادیکال.

کمپین سازها می‌دانند انرژی بی‌موردی که برای توجیه آن صحنه‌های عجیب در حال هدر رفتن هست، باید برای حمله و جذب رای جدید هزینه می‌شد ولی یک عصبانیت بدون کنترل ورق را برگرداند. شبکه حامیان پزشکیان تا آخرین لحظه انتخابات از این فشار بیرون نمی‌آیند. و برای همین باید اقدام فاضلی را بدترین اقدام برای یک کمپین انتخاباتی تاکنون نام برد.

انتهای پیام

نظر شما