شناسهٔ خبر: 67317350 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فضای سیستان و بلوچستان رقابتی و انتخاباتی شده است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فضای استان رقابتی و انتخاباتی شده و فعالیت‌های نخبگان نشان می‌دهد مردم این منطقه از یک بصیرت ویژه نسبت به گذشته برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

رضا شریفی در جلسه جهاد تبیین شهرستان زهک با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان اروپایی در سال ۱۳۹۳، بیانیه گام دوم انقلاب و ابلاغ آن در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ و نامه اخیر حضرت آقا خطاب به دانشجویان آمریکایی و اروپایی در خرداد ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: این سه موضوع راهبردی در جهت خنثی سازی حرکت جدید غربی‌ها علیه نسل جدید کشور که آن را نسل z می‌خواند است.

وی بیان کرد: این سه حرکت رهبر معظم انقلاب سبب شد ۲۰۰ دانشجو و استاد آمریکایی و اروپایی شهادتین بگویند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمن نسل جوان ما را در فضای مجازی مهندسی افکار کرده و سعی دارد نسل جوان کشور را به عنوان نسلی که با گفتمان امامین انقلاب زاویه دارد معرفی کند.

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد به همه القا کند که نسل جوان کشور ما فهم درستی از آموزه‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ندارند.

شریفی تصریح کرد: پس از شهادت رئیس جمهور در بحث انتخابات انگیزه مضاعفی ایجاد شده است بنابراین باید تمام تلاش خود را برای یک انتخاباتی در تزاز انقلاب به کار ببریم.

وی ادامه داد: فضای سیستان و بلوچستان رقابتی و انتخاباتی شده است و فعالیت‌های نخبگان نشان می‌دهد مردم این منطقه از یک بصیرت ویژه نسبت به گذشته برخوردار هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در گذشته مردم شیعه و سنی استان منتظر تریبون‌های خاص بودند تا برایشان تعیین تکلیف کند، اما اکنون شرایط به گونه‌ای رقم خورده که نخبگان شیعه و سنی به این بلوغ رسیده اند که خودشان می‌توانند برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند و نیاز به قیم ندارند.

وی افزود: مردم فهیم و بصیر سیستان و بلوچستان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای پاسخ بد خواهان را خواهند داد.

نظر شما