شناسهٔ خبر: 67277260 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

پایان انتظار مشتریان با عرضه دو خودروی جدید

صاحب‌خبر -

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با دو خودروی جدید به روزرسانی شد.

پایان انتظار مشتریان با عرضه دو خودروی جدید
تین نیوز

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با دو خودروی جدید به روزرسانی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، دو خودروی اروپایی در دسترس متقاضیان بازار خودرو قرار می گیرد. برررسی اطلاعات منتشر شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی نشان می دهد دو محصول برند اُپل پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودرو قرار گرفتند و به زودی متقاضیان واجد شرایط می توانند آنها را انتخاب کنند.

اُپل کورسا و اُپل موکا دو محصول از سبد محصولاتی این خودروساز آلمانی هستند که در تیررس انتخاب متقاضیان قرار می گیرد.

بررسی محصولات خودروسازان اروپایی در سامانه بکپارچه فروش خودروهای وارداتی نشان می دهد پیش از این تنها فیات ۵۰۰ و اشکودا Super B در دسترس متقاضیان قرار گرفته بود.

بیشتر محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را خودروهایی از برندهای آسیایی تشکیل می دادند که عمده آنها از مبدا کشور چین رهسپار بازار خودروی کشور شدند.

بخش عمده کیک خودروهای وارداتی در شرایطی از محصولات برندهای چینی، ژاپنی و کره ای تشکیل شد که متقاضیان در دور جدید واردات خودرو به دنبال این بودند تا امکان دسترسی به محصولات برندهای اروپایی برای آنها فراهم شود.

حال به نظر می رسد با قرار گرفتن دو محصول از برند اُپل تا حدی این امیدواری برای متقاضیان خودروهای وارداتی ایجاد شده که شاهد حضور بیشتر خودروهای اروپایی در سامانه یکپارچه فروش خودرو باشیم.

قرار گرفتن اُپل کورسا و اُپل موکا نیز سیگنال مثبتی را به بازار خودرو فرستاده است. متقاضیان خودروهای وارداتی که امکان حضور در سامانه یکپارچه فروش خودرو را نداشته و به دنبال این هستند تا خودروی مورد نظر خود را از بازار خریداری کنند با انتشار خبر حضور دو محصول اُپل در سامانه یکپارچه، ترجیح می دهند تا حدی خرید خود را به تاخیر انداخته بلکه شانس خود را برای در اختیار گرفتن محصولات این برند آلمانی آزمایش کنند.

البته هنوز قیمت های اُپل کورسا و اُپل موکا در مبدا نیز مشخص نیست. بنابراین گمانه زنی درباره قیمت نهایی و همچنین قیمت بازری این خودروها امکان پذیر نیست. تنها عکس این دو محصول خودروساز آلمانی در سامانه یکپارچه فروش خودرو بارگذاری شده است.

حضور محصولات برندهای اروپایی به نوعی سوپرایز بازار خودرو است و این اتفاق همانی است که مشتریان بازار خودرو به خصوص بازار خودروهای وارداتی مدت ها منتظرش بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما