شناسهٔ خبر: 67318557 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سخنگوی صنعت برق خبر داد

رشد ۶ هزار مگاواتی مصرف برق در کشور

سخنگوی صنعت برق گفت: تقاضای برق به عدد ۷۳ هزار و ۶۴۴ مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ هزار مگاواتی را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تقاضای برق به عدد ۷۳ هزار و ۶۴۴ مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ هزار مگاواتی را نشان می‌دهد، این میزان معادل ۱۰ درصد رشد را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: این میزان رشد نه تنها نگران‌کننده است، بلکه وظیفه همه ما را برای مصرف بهینه برق سنگین‌تر می‌کند.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: در بخش خانگی علاوه بر طرح سال‌های گذشته مبنی بر ارائه پاداش صرفه جویی به میزان ۲ هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت، با راه‌اندازی پویش با انرژی برای کسانی که مصارف خود را کاهش دهند و نرم‌افزار کاربردی با انرژی را نصب کنند، با قید قرعه، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

رجبی مشهدی گفت: نخستین دور قرعه‌کشی این پویش در روز عید غدیر انجام خواهد شد و به کسانی که مصرف خود را کنترل کرده و نسبت به سال قبل، کاهش داده باشند، جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مشترکان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ba-energy.ir/ در این پویش شرکت کرده و با عمل به موارد مطرح شده مشمول دریافت جوایز شوند.

مشترکان صنعت برق اگر در خرداد ماه ۱۵ درصد صرفه‌جویی داشته باشند می‌توانند یکی از این جوایز را به دست آورند.

برای خرداد ماه ۱۵ خودرو به‌عنوان جایزه در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به مشترکانی که رعایت مصرف داشته‌اند تعلق خواهد گرفت.

همچنین ۱۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیونی هم برای مشترکانی که رعایت کنند، در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این در خردادماه مشترکان می‌توانند به قید قرعه از ۱۵۰۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی برخوردار شوند.

همچنین ۱۵ هزار جایزه یک‌میلیون‌تومانی هم برای مشترکان در ماه خرداد در نظر گرفته شده که به قید قرعه به مشترکان تعلق خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما