شناسهٔ خبر: 67277228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ثبت ۱۴۰ هزار نامه مردمی در آخرین سفر شهید رئیسی به استان قم

استاندار قم با بیان اینکه ۱۴۰ هزار نامه مردمی در آخرین سفر شهید رئیسی به استان ثبت شد، گفت: در این نامه‌ها درخواست‌های متفاوتی از سوی مردم مطرح شده است و این اطمینان خاطر را به مردم شریف قم می‌دهم که کلیه نامه‌ها رسیدگی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در دیدار با شورای هیئات مذهبی استان قم اظهار داشت: بنده معتقد هستم برگزاری برنامه‌های مناسبتی در جشن‌ها و شهادت‌ها تاثیر بسزایی در افزایش ارتباط نسل جدید با ائمه معصومین (ع) دارد.

وی ادامه داد: امروزه هیئات ما می‌تواند به عنوان پایگاه‌های مهم نوجوان و جوانانی در تراز انقلاب اسلامی و معتقد به مبانی دینی تربیت کند لذا باید از همان کودکی و نوجوانی آن ها را با فرهنگ هیئت و مراسمات مذهبی آشنا کنیم. هیئات مذهبی باید مبدا کلیه کارهایمان باشد.

استاندار قم تصریح کرد: ثروت واقعی برای انسان‌ها محبت اهل بیت(ع) است که باید در زندگی‌هایمان جاری باشد و کسانی که زیر سایه اهل بیت(ع) زندگی می‌کنند باید حافظ این نعمت الهی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جشن عید غدیر گفت: کسانی که غدیر را درک نکرده بودند عاشورا را رقم زدند؛ جشن غدیر امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود زیرا غدیر تولد ما شیعیان محسوب می‌شود.

 آقامیری در ادامه با بیان اینکه بیش از 140 هزار نامه مردمی در آخرین سفر شهید رئیسی به استان قم ثبت شده است، عنوان کرد: در این نامه‌ها درخواست‌های متفاوتی از سوی مردم مطرح شده است و این اطمینان خاطر را به مردم شریف قم می‌دهم که کلیه نامه‌ها رسیدگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران استان تا آخرین روز مسئولیتشان موظف هستند تلاش خود را مضاعف کرده و با جدیت پیگیر مشکلات مردم باشند. ما توفیق خدمت رسانی به مردم را پیدا کرده ایم و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما