شناسهٔ خبر: 67277225 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مجوز بازگشت  یحیی گل‌محمدی برای یک تیم صادر می‌شود

یحیی گل محمدی احتمالا فصل آینده را در تیمی به جز تراکتور سرمربیگری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طی روز‌های اخیر و بعد از اینکه هیات‌مدیره باشگاه فولاد و مدیران ارشد کارخانه به بهرام رضاییان برای انتخاب سرمربی اختیار تام دادند، مدیرعامل وقت باشگاه فولاد مذاکرات مجددی را با یحیی گل‌محمدی آغاز کرد و به‌نوعی مجوز‌های فعالیت او را برای باشگاه فولاد گرفت، از این رو زمزمه‌هایی از مربیگری او در این تیم شنیده می‌شد. گویا یکشنبه هفته گذشته و پیش از عید قربان گل‌محمدی قراردادی را با این باشگاه تنظیم کرده و به امضا رسانده است.

همین چند روز پیش از یکی از مسئولان باشگاه تراکتور شنیده بودیم که امکان فعالیت این مربی در تیم پر هواداری مثل تراکتور وجود ندارد. درواقع این‌طور به‌نظر می‌رسید که اجازه کار به یحیی برای تیمی مثل فولاد صادر شده است. جالب‌تر اینکه بهرام رضاییان به‌عنوان مدیرعامل وقت باشگاه فولاد در همان روز‌های ابتدایی حضورش موفق شده بود مقدمات حضور یحیی در تیمش را فراهم کند، اما در آخرین لحظات برخی موانع مانع آن‌ها شد و به‌نوعی رضاییان مجبور به استخدام ویسی شد. با این حال رضاییان که فکر نمی‌کرد در پایان فصل بخواهند او را از کارش برکنار کنند همزمان با برگزاری مسابقات تلاش‌های موازی را برای فراهم کردن شرایط مربیگری گل‌محمدی در تیم فولاد انجام می‌داد تا درصورتی‌که تیمش در لیگ برتر بماند به سرعت با این مربی قرارداد ببندد.

حالا مشخص نیست که با برکناری رضاییان، گل‌محمدی نیز با این باشگاه همکاری خواهد کرد یا نه! در این خصوص از یکی از نزدیکان باشگاه فولاد شنیدیم که مسئولان این باشگاه به خوبی از توافقات نهایی گل‌محمدی و رضاییان با خبر بودند و حالا با توجه به برکناری مدیرعامل این باشگاه مشکلی برای همکاری با گل‌محمدی وجود نداشته و به‌زودی این مربی قراردادی را با نصیرزاده امضا می‌کند.

 

منبع: همشهری آنلاین

نظر شما