شناسهٔ خبر: 67277180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه اوقات فراغت در ارومیه گشایش یافت/حضور استعدادیاب‌ها برای مشاوره به نوجوانان

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به گشایش نمایشگاه اوقات فراغت در ارومیه و تداوم فعالیت آن تا اول تیر گفت: در این نمایشگاه، استعدادیاب های رشته های مختلف ورزشی برای مشاوره به نوجوانان حضور دارند.

صاحب‌خبر -

سجاد بیرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این نمایشگاه در راستای آشنایی خانواده‌ها با رشته‌های مختلف ورزشی و ارتباط با هیات‌ها، کارشناسان و مربیان برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم در قالب این نمایشگاه فرزندان و جوانان در فصل تابستان و فراتر از اوقات فراغت بتوانند وارد رشته مدنظر ورزشی شده و آن را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: حضور استعدادیاب‌ها و کارشناسان برای بررسی و مشاوره جهت انتخاب مناسب نیز یکی از نکات قوت این نمایشگاه برای کمک به خانواده‌هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: ورزش یکی از بهترین فرصت‌ها برای رشد و ایجاد شرایط مناسب برای اقشار مختلف بوده و در روزهای برگزاری نمایشگاه انتظار داریم این فرصت بتواند شرایط خوبی برای خانواده‌ها رقم بزند.

بیرامی تاکید کرد: ورزش و جوانان آماده است شرایطی مناسب و استاندارد برای ورزش سنین مختلف ایجاد کند و در این مهم از کارشناسان و خبره‌ها بهره گرفته است.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه اوقات فراغت تا اول تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های ارومیه در پارگ جنگلی این شهر دایر بوده و پذیرای خانواده ها خواهد بود.

زمان بازدید از این نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

نظر شما