شناسهٔ خبر: 67277091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضایی‌کوچی در گفتگو با مهر:

مشارکت اولویت اول است/ نامزدهای انتخابات وعده‌های غیرواقعی ندهند

زهرا علیدادی

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اولویت اول و اساسی و بسیار راهبردی و تعیین کننده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت حضور مردم در انتخابات ۸ تیر ماه، اظهار کرد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که کارآمد و ادامه دهنده مسیر شهید رئیسی باشد.

وی تاکید کرد: از همه ملت ایران تقاضا دارم که با مشارکت حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهوری در تراز جمهوری اسلامی انتخاب کنند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چقدر مردم در کنار انقلاب و نظام باشند، استحکام نظام بیشتر خواهد شد و حضور مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات بسیار راهبردی و تعیین کننده است.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران در بزنگاه‌هایی مانند انتخابات جلوی دید جهانیان قرار می‌گیرد و بسیار مهم است، گفت: مهم نیست که مردم به چه فرد و تفکری رأی دهند و مسئله مهم‌تر این است که مردم در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اولویت اول و اساسی است، تصریح کرد: از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که در این ایام مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند، تقاضا دارم که وعده‌های غیرواقعی و شعاری به مردم ندهند و باید وعده‌های آنان قابلیت اجرا داشته باشند.

نظر شما