شناسهٔ خبر: 67317792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

رامبد جوان به تئاتر می آید رامبد جوان به تئاتر می آید

رامبد جوان، تهیه‌کنندگی نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» به کارگردانی عاطفه تهرانی را که از ۱۰ تیر روی صحنه می‌رود، برعهده گرفت. به گزارش ایران تئاتر رامبد جوان، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون به عنوان تهیه‌کننده با نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» به کارگردانی عاطفه تهرانی به خانه

صاحب‌خبر -

رامبد جوان، تهیه‌کنندگی نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» به کارگردانی عاطفه تهرانی را که از ۱۰ تیر روی صحنه می‌رود، برعهده گرفت.

به گزارش ایران تئاتر رامبد جوان، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون به عنوان تهیه‌کننده با نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» به کارگردانی عاطفه تهرانی به خانه نمایش دا می‌آید.

«مختصر گزارشی از یک تئوری» نوشته بهزاد اقطاعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: «آنچه آب می‌فهمد، باد با خود می‌برد. آنچه باد می‌برد، خاک می‌زاید. آنچه خاک می‌زاید، آتش نمایان می‌کند. پنجمی این چهار را کنار هم می‌رقصاند.»

این نمایش قرار است از دهم تا بیست‌ و دوم تیر ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان یک ساعت در خانه نمایش دا میزبان مخاطبان باشد.

رامبد جوان پیش از این در تابستان ۱۳۹۸ تهیه‌کنندگی نمایش «زیبایی گاهی زن است» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی را برعهده داشت و اکنون پس از  پنج سال به عنوان تهیه‌کننده در نمایش جدید عاطفه تهرانی، کارگردان، طراح حرکت و بازیگر تئاتر ایران حضور خواهد داشت.

 

منبع: etemadonline-664326

نظر شما