شناسهٔ خبر: 67276944 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

این افراد می‌توانند خودروی خود را تعویض کنند+ جدول

شرایط جدیدترین طرح خودروی بهمن موتور در خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. شرکت بهمن موتور در بخشنامه جدید خود، امکان تبدیل مدل فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۳۱ خردادماه وارد سامانه فروش شرکت بهمن موتور  به نشانی bahman.iranecar.com شده و نسبت به واریز مابه‌التفاوت قیمت خودرو اقدام کنند. این طرح تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳ تیرماه (یا تا زمان تکمیل ظرفیت) ادامه خواهد داشت و به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

توجه داشته باشید که این طرح، اختیاری است و مشتریان فیدلیتی پرایم اجباری در تعویض این خودرو با مدل پرستیژ ندارند. در ضمن، فیدلیتی پرستیژ در تعداد محدود برای مشتریانی عرضه می‌شود که موعد تحویل خودرو آن‌ها اردیبهشت و مردادماه ۱۴۰۳ بوده و تاکنون خودرویی به آن‌ها تحویل نشده است.

در این طرح، تیپ ۱ فیدلیتی پرستیژ با قیمت ۱ میلیارد ۶۲۲ میلیون تومان و تیپ ۲ این محصول با قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون تومان عرضه می‌شود. متقاضی تبدیل فیدلیتی پرایم تیپ ۱ به فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ملزم به پرداخت مابه‌التفاوت به مبلغ حدودا ۲۱۳ میلیون تومان، و متقاضی تبدیل فیدلیتی پرایم تیپ ۲ به فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲ ملزم به پرداخت مابه‌التفاوت به مبلغ حدودا ۲۲۱ میلیون تومان است. این خودروها در هفته سوم مردادماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. جدول کامل شرایط تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شرایط جدیدترین طرح فروش بهمن موتور خرداد ۱۴۰۳

نام خودرو/ جزئیات فیدلیتی پرایم تیپ ۱ فیدلیتی پرایم تیپ ۲
نام خودرو قابل انتخاب فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲
کد محصول جدید BMCFDL04 BMCFDL05
مبلغ نهایی خودرو ۱.۶۲۲.۶۶۳.۰۰۰ تومان ۱.۶۳۴.۷۶۶.۰۰۰ تومان
مابه‌التفاوت قابل‌پرداخت ۲۱۳.۷۳۰.۰۰۰ تومان ۲۲۱.۰۴۰.۰۰۰۰ تومان
موعد تحویل خودرو هفته سوم مردادماه ۱۴۰۳
مدل خودرو ۱۴۰۳
رنگ‌های قابل‌عرضه سفید، مشکی
 

نظر شما