شناسهٔ خبر: 67276882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دعوت ملی‌پوش کیک بوکسینگ از مردم برای حضور در انتخابات

احمد بنیادی ملی‌پوش کیک بوکسینگ گفت: آحاد مختلف مردم با حضور حداکثری در انتخابات ۸ تیر به دشمن ثابت خواهند کرد که مرعوب دشمن نیستند و در هر شرایطی در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

احمد بنیادی ملی پوش کیک بوکسینگ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: با مبلغ قرارداد یک بازیکن درجه 4 فوتبال، یک‌تیم کامل کیک بوکسینگ در طی یک سال ساپورت می‌شود و شاهد مدال‌های مختلفی برای شهر و استان می‌شویم.

بنیادی ملی پوش کیک بوکسینگ واکو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: بزرگ‌ترین مشکل کیک بوکسینگ در استان‌ها، عدم حمایت از قهرمانان، عدم شناساندن قهرمانان در جامعه، عدم تامین شغلی و مالی قهرمانان، از بین رفتن انگیزه در بین قهرمانان رزمی است.

وی با اشاره به اینکه، ورزش در کشور ما در فوتبال خلاصه می‌شود، افزود: همه توجه و هم و غم مسئولان، فقط فوتبال است. انگاری ورزشی جز فوتبال وجود ندارد.  با وجود درآمد میلیاردی فوتبال، باز هم مسئولان، کمک‌های مالی و معنوی خود را از این رشته دریغ نمی‌کنند.

این قهرمان ملی ادامه داد: ولی یک بازیکن کیک بوکسینک که سال‌ها زحمت کشیده، قهرمان استان شده، بعد قهرمان کشور و انتخابی تیم ملی شده و فیکس شده برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی، باید در بدر دنبال اسپانسر باشد.

بنیادی بیان کرد: با مبلغ قرارداد یک بازیکن درجه 4 فوتبال، یک‌تیم کامل کیک بوکسینگ در طی یک سال ساپورت شده و شاهد مدال‌های مختلفی برای شهر و استان می‌شود.

وی با بیان اینکه کیک بوکسینگ ظرفیت بالایی در ایران دارد، گفت: همین تیم ملی ما را بررسی کنید تا ببینید چند قهرمان از کیک بوکسینگ در آن عضویت دارند که اغلب موفق به کسب عناوین معتبر در میادین بین المللی شده‌اند و این موضوع می‌طلبد که با همت همه ارگان‌های مربوطه، مشکل این رشته حل شود.

 ملی‌پوش کیک بوکسینگ در بخشی از صحبت‌هایش به انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: آحاد مختلف مردم با حضور حداکثری در انتخابات 8 تیر به دشمن ثابت خواهند کرد که مرعوب دشمن نیستند و در هر شرایطی در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی می‌کنند. 

وی اظهار داشت: بر همه آحاد مردم بخصوص ورزشکاران لازم است که در انتخابات پیش رو شرکت کنند و سرنوشت چند سال آینده خود را رقم بزنند. 

بنیادی بیان کرد: مردم با حضور گسترده در این انتخابات خط بطلانی بر تمام دسیسه‌های دشمنان کشیده و بار دیگر اعلام خواهند کرد که مردم غیور ایران زمین هرگز از آرمان‌های خود کوتاه نیامده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند. 

این قهرمان ملی در پایان گفت: از دکتر ناصر نصیری  و محمد قیصری، اسماعیل منصوری، میلاد خسروی، عبدالرضا رسولی بابت کمکی که در این مسیر ورزشی کردند تشکر و قدردانی میکنم.

گفتنی است؛ احمد بنیادی ملی پوش کیک بوکسینگ واکو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور بانکوک تایلند برگزار شد، با غلبه بر حریفان خود موفق به دریافت مقام سوم و برنز آسیا شده بود و این قهرمان در مسابقات کاپ جهانی کیک بوکسینگ و اکو هم حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما