شناسهٔ خبر: 67276871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

نرم‌افزار «سو» در استان سمنان راه اندازی می‌شود

سمنان- دبیر ستاد امر به‌ معروف استان سمنان از راه اندازی نرم‌افزار «سو» در این استان خبر داد و گفت: تسریع در روند مطالبه‌گری مردم، محور این نرم افزار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

محسن انصاری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به راه اندازی نرم‌افزار «سو» در استان سمنان، ابراز کرد: تسریع در پیگیری مطالبات مردمی مهمترین محور فعالیت‌های این نرم افزار محسوب می‌شود که از آن رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه در این نرم افزار در واقع مردم نظارت گر خواهند بود و مطالبات خود را بیان خواهند کرد، افزود: مردم تخلفات در همه حوزه‌ها و بخش‌ها در سراسر استان سمنان را بر اساس شواهد و قرائن در این سامانه ثبت خواهند کرد تا رسیدگی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: بعد از اینکه مردم مطالبات و تخلفات را در جامعه دیده و به ثبت رساندند کاربران تخصصی در ستاد امر به معروف استان وارد عمل شده و آن را مورد بررسی قرار می‌دهند تا به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود.

انصاری نیا با بیان اینکه مطالبه گری مردم و ثبت تخلفات آنها تا نتیجه نهایی پیگیری می‌شود، گفت: وقتی مطالبه مردم از طریق سامانه سو به دستگاه‌های ذی‌ربط ارسال شد ارتباط سامانه با مردم قطع نمی‌شود بلکه پیگیری مطالبات و طرح شکایت‌های مردمی تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تخلفات دستگاه‌های حاکمیتی و غیر حاکمیتی می‌تواند در سامانه سو از سوی مردم بیان شود، ابراز کرد: کارشناسان سامانه تمام مطالبات مردم را مورد بررسی و آن را به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع می‌دهند.

دبیر ستاد امر به معروف استان سمنان نظارت مردمی را از ارکان این سامانه دانست و ابراز کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر مسائلی است که در این نرم افزار هدف گذاری شده است.

نظر شما