شناسهٔ خبر: 67270127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی نرم‌افزار مطالبه‌گری در سمنان

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر استان سمنان از راه اندازی نرم‌افزار مطالبه‌گری مردمی «سو» در دهه احیای این فریضه الهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام انصاری نیا گفت: نرم‌افزار «سو» در راستای تسریع در پیگیری مطالبات مردمی با ۱۴ محور کلیدی در استان طراحی و راه‌اندازی میشود.
وی گفت: نرم‌افزار سو به معنای سمت و جهت و روشنایی در راستای تسریع در پیگیری مطالبات مردمی با محور‌های کلیدی در استان طراحی و راه‌اندازی میشود.
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گفت: راه‌اندازی این سامانه باهدف تسریع در روند مطالبه‌گری مردمی باعث شده میزان رضایتمندی در میان اقشار جامعه افزایش و تخلفات و آسیب‌ها کاهش یابد.
وی با اشاره به فراگیرشدن سامانه سو در کل کشور گفت: باتوجه به اینکه رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور طی چند مرحله از نحوه فعالیت این سامانه بازدید کرده و روش پیگیری از این طریق را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تخلفات دستگاه‌های حاکمیتی و غیرحاکمیتی مؤثر دانسته است، ازاین‌رو مصوب شده تا پایان شهریورماه این سامانه در سراسر کشور اجرایی شود.
حجت الاسلام انصاری نیا گفت: در سامانه سو، بدنه نظارت مردمی پای‌کار هستند به این صورت که مردم تخلفات در تمامی حوزه‌ها را بر اساس شواهد در این سامانه ثبت کرده و کاربران تخصصی در ستاد بلافاصله آن را رصد و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع می‌دهند و پیگیری برای پاسخ مطالبه را در کوتاه‌ترین زمان در دستور کار قرار می‌دهند.

<div id="video-display-embed-code_11233930"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263338/11233930?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما