شناسهٔ خبر: 67276733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هنرمندان کردستانی هشتم تیر حماسه خلق می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: هنرمندان کردستانی هشتم تیرماه امسال با حضور و مشارکت بالا در انتخابات، بار دیگر حماسه ماندگار خلق می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی اصغر دریایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: همه برنامه‌های فرهنگی و هنری به کمک هنرمندان صورت گرفته و قرار است در هشتم تیرماه حماسه دیگری خلق کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت اقتدار ایجاد کرده و اقتدار نیز امنیت را ارتقا می‌دهد، گفت: خوشبختانه هنرمندان کردستانی قدر این امنیت را دانشته و خودشان حافظ آرامش و آسایش کنونی هستند، چرا که همه برنامه‌ها در سایه امنیت پایدار برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: امیدواریم هشتم تیرماه همه با هم با مشارکت بالا در انتخابات بخشی از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها را پاسخ‌گو باشیم.

وی در ادامه از افتتاح سینما بهمن دهگلان خبر داد و افزود: سینما قروه و کامیاران نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

دریایی همچنین به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته فرهنگی در قالب طرح شهید آوینی پرداخت و بیان کرد: برگزاری جشنواره‌ها و مراسمات فرهنگی متعدد از جمله امیر نظام گروسی در بیجار در سطح استان اجرا شده اشت.

وی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری با رویکردی نوآورانه در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی در ماه‌های دیگر امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه هنرمندان قشر پر مخاطب و تاثیر گذار جامعه هستند و زبان هنر زبان گویایی است خاطر نشان کرد: در این روز‌های باقیمانده تا انتخابات تمام تلاش برای امید آفرینی و حضور همگانی مردم در تعیین سرنوشت خود را بکار خواهیم‌ گرفت.

دریایی یادآور شد: نقش مهم هنرمندان برای موج‌آفرینی و ترغیب جامعه برای حضور آگاهانه در انتخابات با استفاده از شیوه‌های مختلف هنری اعم از تولید فیلم کوتاه، نماهنگ، تئاتر، موسیقی، شعر، نقاشی و... در فضای حقیقی و مجازی بسیار موثر است.

انتهای پیام/481/

نظر شما