شناسهٔ خبر: 67276704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محورهای گزینه اصلح ریاست جمهوری برای مردم تبیین شود

ساناز صیدی

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه باید محورهای گزینه اصلح را برای مردم تبیین و وحدت را مورد توجه قرار دهیم، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که راه خدمت شهید رئیسی را ادامه دهد و عملاً در میدان باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، شامگاه گذشته ۳۰ خردادماه در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری که از جهات عدیده دارای اهمیت فراوان است، اظهار کرد: شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی یک سنگ‌بنای ریشه‌ای و کلیدی را بنیان نهاد که این پایه‌گذاری باید ادامه پیدا کند و این جز با انتخاب فردی که مسیر او را تداوم بخشد، میسر نیست.

وی با بیان اینکه برخی‌ تلاش می‌کنند خدمات سه ساله ریاست جمهوری شهید رئیسی را مخدوش کنند، ادامه داد: این شهید عزیز یک امانت را با ایثار و فداکاری و سه سال مجاهدت شبانه‌روزی و خون دل خوردن‌ها به دست ما سپرده است و امروز این ما هستیم که باید به فضل الهی این راه را طی کنیم و نگذاریم به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مشارکت مردم در عرصه انتخابات بسیار مهم است، افزود: همه باید برای مشارکت بالا تلاش کنیم و راهکارهای اثربخش را داشته باشیم. شواهد نیز نشان می‌دهد که به فضل الهی، مشارکت بالا خواهد بود.

نکونام انتخاب اصلح را نیز بسیار مهم ارزیابی و تأکید کرد: متأسفانه گاه شاهد فریب‌کاری در رقابت‌های انتخاباتی هستیم که البته مردم اهل بینش و بصیرت هستند و مسائل را متوجه می‌شوند، اما مراقبت‌ها باید بیشتر شود تا این فریب‌کاری‌ها راه صحیح را مخدوش نکند و انحراف در مسیر به‌وجود نیاورد و خدای نکرده باعث سستی نشود.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه باید محورهای گزینه اصلح را برای مردم تبیین و وحدت را مورد توجه قرار دهیم، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که راه خدمت شهید رئیسی را ادامه دهد و عملاً در میدان باشد، همچنین از حیث فکر، ایده و عمل دارای شرایط لازم باشد. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر ضرورت سوق دادن جامعه به سمت وحدت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این شورا پیام و مطالبه خود را مبنی بر وحدت به بالادستی‌ها مخابره می‌کند که مراقب باشند در آتش اختلاف گرفتار نشوند بلکه وحدت و یکپارچگی را به‌طور خاص در جبهه انقلاب پیشه راه کنند. 

نکونام در پایان به ایام اوقات فراغت تابستان اشاره کرد و گفت: پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان نیازمند برنامه‌ریزی قوی از سوی متولیان امر است تا نسل نوجوان و جوان را در عرصه‌های تربیتی و مهارتی رشد بدهیم.

انتهای پیام

نظر شما