شناسهٔ خبر: 67276662 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جزئیات عملیات‌های ۲۴ ساعت اخیر حزب‌الله در جبهه شمال

سپیده حسینی

حزب‌الله لبنان بامداد امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای جزئیات عملیات‌هایی را که روز چهارشنبه علیه سربازان، خودروهای زرهی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده، اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد روز چهارشنبه در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آن‌ها چندین عملیات را علیه پایگاه‌ها و نقاط استقرار سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان-فلسطین انجام داده است.

حزب‌الله اعلام کرد در بخش شرقی مرز لبنان با فلسطین اشغالی، حمله هوایی با یک گروه از پهپادهای هجومی به نقاط استقرار سربازان رژیم صهیونیستی در داخل شهرک «المطله» در پاسخ به حملات مکرر این رژیم به شهرک «البرغلیه» که قطعا تلفاتی داشته است.

همچنین پایگاه فرماندهی تیپ ۷۶۹ وابسته به لشکر ۹۱ در پایگاه «کریات شمونه» با ده‌ها موشک کاتیوشا و گلوله‌های خمپاره در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۲ شهرک «یارون» و «الخیام» هدف قرار گرفته شد. 

مقاومت لبنان اعلام کرد: به تجهیزات جاسوسی دشمن در پایگاه المطله با تسلیحات مناسب حمله و هدف‌گیری مستقیم آن‌ها، موجب انهدام همگی آن‌ها شد. به محل استقرار سربازان اسرائیلی در داخل پایگاه «البغدادی» نیز حمله شد.

حمله به پایگاه «الرمثا» در ارتفاعات «کفرشوبا»ی لبنان با تسلیحات موشکی و اصابت دقیق آن، حمله دقیق به پایگاه «السماقه» در ارتفاعات کفرشوبا با تسلیحات موشکی و حمله دقیق به پایگاه «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا با تسلیحات موشکی از دیگر عملیات‌های حزب‌الله بود. 

حمله دقیق به پایگاه «جل العلام» با گلوله‌های خمپاره عملیات دیگر حزب‌الله در بخش غربی بود. 

مقاومت خبر داد گروهی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی پس از تعقیب و رصد تحرکاتشان در پایگاه «الراهب» در داخل این پایگاه با گلوله‌های خمپاره مستقیم هدف قرار گرفتند.

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر بر شدت عملیات‌های خود به‌ویژه عملیات‌های پهپادی در منطقه «الجلیل» افزوده است.

انتهای پیام

نظر شما