شناسهٔ خبر: 67276308 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

اقدام عجیب جلیلی!

حضور امیرحسین ثابتی در برنامه صیمی با کاندیداها با حواشی بسیاری مواجه شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اقدامی عجیب ، امیرحسین ثابتی را به  برنامه صمیمی با کاندیداها که معمولا همسر، دختر یا عضوی از خانواده نامزدهای ریاست جمهوری شرکت می‌کنند، فرستاد و این موضوع با حواشی بسیاری همراه شد. 

این اقدام جلیلی اگرچه به خاطر درگیری پیش آمده در میزگرد پزشکیان و عصبانیت محمد فاضلی در فضای مجازی کمتر مورد توجه قرار گرفت اما با انتقادات بسیاری همراه بود. انتقادات و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع را نیز می‌توان به چند بخش تقسیم کرد. برخی فرستادن ثابتی به این برنامه به جای همسر جلیلی را نشانه‌ای روشن از رویکرد این نامزد ریاست جمهوری به زنان و مقدمه حذف بانوان از اجتماع در صورت ریاست جمهوری وی دانستند!

برخی نیز با توجه به اینکه در این برنامه باید حرف‌هایی از زندگی شخصی نامزدها شود و قطعا ثابتی گزینه مناسبی برای بیان این سخنان نبوده، به روابط ثابتی با جلیلی کنایه زده و عمدتا نیز از مرز ادب فراتر رفتند. 

گروه دیگری از منتقدان حضور ثابتی در این برنامه را با توجه به اینکه خود ثابتی گفته بود بنا دارد حرف‌های سیاسی بزند، مصداق تخلف و منافی با روال این برنامه تلقی کردند.

برخی دیگر از کاربران نیز این اقدام جلیلی را در مقابل حضور دختر پورمحمدی به عنوان کارشناس اقتصادی در میزگرد اقتصادی او قرار داده و تفاوت دو دیدگاه نسبت به زنان را یادآور شدند.

 

نظر شما