شناسهٔ خبر: 67316909 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

6 هزار متخلف در تور بازرسی کالاهای اساسی 6 هزار متخلف در تور بازرسی کالاهای اساسی

به گزارش اکوایران؛ براساس گزارش دفتر بازرسی این تعداد تخلف در دو ماه گذشته از ۳۶ هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی از مراکز تامین و توزیع کالاهای اساسی، انبارها و سردخانه‌ها کشف و متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند. مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با اشاره به کشف بیش

صاحب‌خبر -

به گزارش اکوایران؛ براساس گزارش دفتر بازرسی این تعداد تخلف در دو ماه گذشته از ۳۶ هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی از مراکز تامین و توزیع کالاهای اساسی، انبارها و سردخانه‌ها کشف و متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

  مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با اشاره به کشف بیش از ۵ هزار و ۵۷۰ مورد تخلف در مراکز توزیع کالاهای اساسی، گفت: طرح نظارتی بهاره دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی از اول اردیبهشت ماه سال جاری تا پایان خرداد ماه در سراسر کشور انجام شد.

به گفته امراللهی گران فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و جامع تجارت و همچنین عدم رعایت قیمت گذاری در صدر موارد تخلف قانونی قرار داشته است.

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی همچنین گفت: به منظور مقابله با تخلفات احتمالی و رفاه حال مصرف کنندگان از اول تیر ماه سال جاری تا پایان شهریور ماه نیز طرح نظارتی ویژه تابستان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله جدید عمده برنامه بازرسان این دفتر به بازبینی مجدد گلوگاه‌های بروز تخلف اختصاص می‌یابد، ادامه داد: مصرف کنندگان کالاهای اساسی به ویژه در شبکه عمده خرید و فروش کالا می‌توانند موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا سریعا از سوی بازرسان وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی و متخلفان به مراجع تعزیراتی معرفی شوند.

 

منبع: ecoiran-65962

نظر شما