شناسهٔ خبر: 67276232 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تا انتخابات

سرگزی: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده آینده فرزندان کشور است

علی قورچیان

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرایط ایجادشده، همه جریانات سیاسی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی کاندیدا دارند و افراد با سلایق مختلف می‌توانند پای صندوق رای حضور پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

محمد سرگزی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: یکی از مهم ترین مصادیق حضور مردم برای ساخت کشور و تضمین آینده مناسب برای فرزندان این سرزمین حضور در انتخابات است. اگر با حضور در پای صندوق رای رئیس جمهوری آگاه و مدبر انتخاب کنیم، قطعا با برنامه ریزی هایی که توسط این دولت صورت می گیرد، شرایط زندگی برای ما و آیندگان بهتر خواهد شد.

وی افزود: لازم است کاندیداهای انتخابات با مردم صادق بوده و صادقانه با مردم صحبت کنند.

نماینده مردم زابل ادامه اظهار کرد: با توجه به شرایطی که اکنون ایجاد شده و کاندیداهای مختلفی در عرصه رقابت های انتخاباتی حضور دارند و نقطه نظرات و دیدگاه های مختلفی که وجود دارد، همه سلیقه ها می‌توانند پای صندوق رای حضور پیدا کرده و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

سرگزی تصریح کرد: قطعا حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای، پشتوانه حداکثری برای فردی است که به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد و رئیس جمهور با پشتوانه بالا می تواند با دقت برنامه های خود را جلو ببرد.

انتهای پیام

نظر شما