شناسهٔ خبر: 67275873 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

هدی زین العابدین در تبلیغات تلویزیون

اقتصادنیوز :چهره هدی زین العابدین بازیگر سریال انتهای شب پیش از آنکه مشهور شود چگونه بود؟ کنجکاوی شما هم برای دیدن این عکس زیاد شده است؟ پس ادامه این مطلب رو از دست ندید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،هدی زین العابدین در سریال در انتهای شب با نقش ماهی، بار دیگر موج توجهات را به سمت خود کشاند تا ثابت کند که در بازیگری، بهترین خود است و دوست دارد هر نقش جدیدش بهتر از نقش قبلی او باشد. طبق روال با پخش سریال جدید از یک بازیگر مطرح، کاربران دوست دارند کمی بیشتر درمورد او بدانند و جستجو ها برای دیدن تصاویر و ویدئوهای قدیمی آن چهره اوج میگیرد که این مسئله برای بازیگر نقش همسر پارسا پیروزفر  در انتهای شب مربوط به فعالیت قدیمی او در عرصه تبلیغات بود.

  میتوان گفت اولین باری که هدی زین العابدین در قاب تلویزیون ظاهر شد؛ 18 سال پیش و در یک تیزر تبلیغاتی بود که نمایی از ظاهر متفاوت او در آن سالها و آن تیزر را در ادامه این بخش از نمناک  مشاهده می کنید. 

fGpNpItyPHzw

هدی زین‌العابدین بازیگر نقش مادر رایان سرلک در سریال در انتهای شب، عضو یک خانواده پنج نفره است که مادرش سال ها پیش فوت کرده و پدرش مغازه دار است، خانم بازیگر تا به امروز در مورد ازدواج خود هیچ پست و استوری منتشر نکرده است. هدی زین العابدین از سن نوجوانی کارش را با حضور در تیزرها و تبلیغات و آگهی های بازرگانی آغاز کرد و توانست وارد هنر بازیگری شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما