شناسهٔ خبر: 67275124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فرش قرمز تراکتور پیش پای ستاره‌های پرسپولیس

باشگاه تراکتور پیشنهادات جذاب و وسوسه‌انگیزی را برای جذب ستاره‌های پرسپولیس ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - باشگاه تراکتور و زنوزی مالک متمول آن با وجود سرمایه‌گذاری بی‌حد و حصر در این سال‌ها و جذب بازیکنان داخلی و خارجی گرانقیمت و صرف هزینه‌های گزاف نتوانستند آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرند.

در پایان فصل گذشته بود که زنوزی و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور بعد از شعار‌های هواداران و ابراز نارضایتی پرشور‌ها تصمیم به واگذاری این باشگاه و کناره‌گیری از این رقابت بی‌ثمر گرفتند.

هرچند در همان زمان هم خیلی‌ها معتقد بودند که این تصمیم بیشتر احساسی است تا منطقی و راهی برای تحریک احساسات هواداران این باشگاه است، اما گذشت زمان این فرضیه را تقویت کرد.

روز گذشته بود که هوشنگ نصیرزاده از مدیرعاملی باشگاه تراکتور کناره‌گیری کرد و به فولاد خوزستان رفت تا مشکلات این باشگاه وارد فاز جدیدی شود.

اما باوجود تمام این اتفاقات مسئولان باشگاه تراکتور پیگیر وضعیت تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی هستند تا بلکه بتوانند با بستن تیمی کامل و قدرتمندتر نسبت به گذشته ناکامی‌های اخیر را جبران کنند.

یکی از نقشه‌های تراکتوری‌ها در این سال‌ها تطمیع بازیکنان سرشناس سایر تیم‌ها بوده است و این فصل بار دیگر به سراغ بازیکنان نامی تیم فوتبال پرسپولیس رفته‌اند تا با استفاده از وضعیت نابه‌سامان این باشگاه و نارضایتی بازیکنان مورد نظرشان، آن‌ها را به تبریز ببرند.

ماجرای شایعه مذاکره چند بازیکن پرسپولیس از جمله علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با باشگاه تراکتور از زمانی قوت گرفت که این بازیکنان در مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور شرکت کردند و پس از آن اخباری درباره علاقه‌مندی باشگاه تبریزی برای جذب این نفرات مطرح شد.

گفته می‌شود این بازیکنان از طریق یک واسطه نزدیک به تراکتور که در سالیان اخیر حضور پُررنگی در نقل‌و‌انتقالات باشگاه تبریزی داشته، به این باشگاه لینک شده‌اند و پیشنهاد ابتدایی را به بازیکنان داده و سپس مذاکراتی انجام شده، اما با توجه به شرایط پیش آمده برای باشگاه تراکتور و قصد زنوزی برای واگذاری باشگاه، همه چیز به آینده موکول شده است.

خیلی‌ها معتقدند حتی فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و بهانه‌جویی‌های این بازیکن برای جدایی ریشه در همین پیشنهاد و اتفاقات دارد، موضوعی که گذشت زمان درستی یا عکس آن را اثبات خواهد کرد.

البته تراکتوری‌ها هنوز تکلیف نیمکت خود را مشخص نکرده‌اند و با وجود اینکه صحبت‌هایی مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در این باشگاه شده بود بنظر می‌رسد این انتقال نیز منتفی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما