شناسهٔ خبر: 67274957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دلیل ادعای کذب اشتری درباره خانواده قالیباف چه بود؟ | لزوم برخورد قاطع با دروغ‌پردازان سیاسی

فارغ از اینکه چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس رأی مردمی به کرسی ریاست جمهوری برسد، نیاز است که یکبار برای همیشه با دروغ‌پردازان مجازی با قاطعیت برخورد کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در پی انتشار یک پست در شبکه ایکس، ادعایی درباره خانواده یکی از نامزدهای انتخاباتی مطرح شد که موج خبری خاصی را در فضای جامعه به وجود آورد.
وحید اشتری که قبلا درباره سفر خارجی خانواده یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ادعاهایی را مطرح کرده بود، در صفحه ایکس خود با انتشار عکس دیگری مدعی شد که داماد و دختر این نامزد، مقدار قابل توجهی بار در برگشت به ایران داشته‌اند.
هواپیمایی معراج: دروغ می‌گویند
در پی این ادعا؛ روابط عمومی شرکت هواپیمایی معراج برای دومین بار، این موضوع را رد کرده و اعلام کرد که بر اساس مستندات موجود، خانم زهرا مشیر ۲ بسته به وزن ۲۷ کیلوگرم، آقای امیررضا بحیرایی ۲ بسته به وزن ۳۰ کیلوگرم و خانم مریم قالیباف یک بسته به وزن ۱۳ کیلوگرم به همراه داشته‌اند.
چرا اشتری دروغ می‌گوید؟
از سوی دیگر، با توجه به درخواست کاربران فارس من مبنی بر ورود مدعی العموم به ادعاهای مطرح شده از سوی این فرد؛ نیاز به قاطعیت بیشتری برای برخورد با چنین افرادی از سوی قوه قضائیه است.
در همین رابطه یک منبع آگاه به خبرنگار فارس گفت: به نظر می‌رسد با توجه به عنوانی اتهامی درباره این فرد و همچنین احکام قطعی صادره، اشتری به دنبال بالا بردن هزینه برخورد و اجرای حکم قطعی درباره خودش است.

نظر شما