شناسهٔ خبر: 67274598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مازندران:

بانک‌ها بر ارائه تسهیلات جهت توسعه سرمایه‌گذاری در مازندران همکاری لازم داشته باشند

استاندار مازندران با تاکید بر همکاری بانک‌ها بر ارائه تسهیلات جهت توسعه سرمایه‌گذاری در استان از مدیران پایانه صادراتی روماک گستر خواستدتا زنجیره تامین را تا تامین مواد اولیه کشاورز ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری شامگاه_چهارشنبه سی‌ام خرداد _ در حاشیه بازدید از پایانه صادراتی روماک گستر جویبار در جمع خبرنگاران این شهرستان را علاوه بر پایتخت کشتی کشور به لحاظ حوزه کشاورزی، مهم و استراتژیک بیان و اظهار کرد: این پایانه با چند حسن چون بهره‌مندی از آخرین دانش و فناوری دنیا طراحی و پیاده‌سازی شده و استقرار پیدا کرده است.

وی افزود: این پایانه تکمیل کننده زنجیره تأمین و ارزش است و برای کالاهای استان ارزش‌آفرینی را ایجاد می‌کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کشاورز با اطمینان کامل محصولات خود را وارد این پایانه کرده تا در بهترین نحو در داخل کشور و صادرات آن ارسال کند و عایدات آن شامل کشاورز شود، گفت: این پایانه تمام ثبت صادرات در تولید ناخالص داخلی و درآمدهای استان را انجام می‌دهد و این برای مازندران ارزشمند است.

نوری با اشاره به موانع پیش‌رو در این پایانه تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها با این مجموعه داشت و گفت: در جهت توسعه سرمایه‌گذاری تسهیلات لازم را در زنجیره آنها بدهند و به توسعه این زنجیره اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مدیران پایانه زنجیره تأمین را تا تأمین مواد اولیه کشاورز ادامه دهند، یادآور شد: همچنین یک کار مشترک با معاونت اقتصادی و هوشمندسازی فناوری اطلاعات، سکویی به منظور فرایند هم برای کشاورز به عنوان تولیدکننده، هم عرضه‌کننده تولید و مشتری داخلی و خارجی فراهم کنند.

نظر شما