شناسهٔ خبر: 67274429 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

واکنش علی مطهری به تنش در میزگرد پزشکیان: مقصر اسفندیاری است/ وارد شدن به مسئله شخصی فاضلی درست نبود/ مجری نباید میکروفن را قطع می کرد

علی مطهری، نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، درباره تنش ایجاد شده در میزگرد فرهنگی پزشکیان گفت: «به نظر من مقصر اینجا آقای اسفندیاری بودند، یعنی این سوال مطرح کردن و وارد شدن به مسئله شخصی آقای فاضلی درست نبود و باعث عصبانیت ایشان شد.»

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ علی مطهری، در واکنش به تنش ایجاد شده در میزگرد فرهنگی پزشکیان، کارشناس این برنامه را مقصر دانست.

خبرآنلاین نوشت: میزگرد فرهنگی که با حضور مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، محمد فاضلی و محمد بهشتی دو مشاور او برگزار شد، درپی تنش ایجاد شده میان محمد فاضلی مشاور او و کارشناسان برنامه، شهاب اسفندیاری رئیس سابق دانشگاه سازمان صدا و سیما به تنش انجامید؛ تنشی که باعث ترک برنامه از سوی فاضلی شد و واکنش‌های زیادی را متوجه خود کرد.

چنانچه علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم، در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «لَّا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللَّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا سوره نساء آیه ۱۴۸ خدا بلند کردن صدا را به بدگویی دوست ندارد، مگر از آن کس که به او ستمی شده باشد، و خدا شنوا و داناست.»

سعید حجاریان نیز نوشت: «این رسم صداوسیماست، غیرحرفه ای و بی اخلاق. » محسن برهانی حقوقدان نیز تاکید کرد؛« به عنوان معلمی که داغ دانشگاه را چشیده است. دکتر فاضلی را درک می کنم ولی اگر جای ایشان بودم، صبوری پیش می گرفتم و در دام کارشناس نمی افتادم. اما یادمان باشد که شروع کننده ظالمتر است. (البادی اظلم) کارشناس مغالظه و مساله را شخصی کرد.»

هاتف صالحی نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مسدود کردن میکروفون دکتر محمد فاضلی، بعد از طرح شبهه ناجوانمردانه شهاب اسفندیاری، رفتاری خلاف عدالت و انصاف رسانه‌ای بود.»

 

در همین خصوص بخوانید:

 

علی مطهری: تقصیر بر گردن اسفندیاری است

در همین راستا علی مطهری، نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، درباره تنش ایجاد شده در میزگرد فرهنگی پزشکیان گفت: «به نظر من مقصر اینجا آقای اسفندیاری بودند، یعنی این سوال مطرح کردن و وارد شدن به مسئله شخصی آقای فاضلی درست نبود و باعث عصبانیت ایشان شد.»

وی با اشاره به رفتار مجری برنامه ادامه داد: «مجری این برنامه می‌توانست بهتر عمل کند و اینقدر زود میکروفن را قطع نکند که باعث عصبانیت فاضلی شود. تقصیر بر گردن آقای اسفندیاری است و با اینکه او دوست ماست اما مقصر می‌دانم.»

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما